وبلاگ - آخرین اخبار
تعمیر آیفون تصویری

تعمیر آیفون تصویری

مجموعه سرویسکاران در خصوص تعمیر آیفون و برقکاری ساختمان برگرفته از کادری مجرب و با تجربه آماده خدمت رسانی در سراسر شهر تهران در حیطه ی برقکاری، نصب آیفون ، تعمیر آیفون تصویری، عیب یابی و کلیه امور مربوط به برقکاری در کلیه ی برندها با ارزان ترین قیمت و سرویس دهی در محل می باشد.

تعمیر آیفون تصویری

رفع برخی ایرادات و نکاتی در مورد آیفون تصویری

اگر بعضی وقتها صدا از آیفون تصویری خارج و یا دریافت نشود، نصب سیستم آیفون تصویری غیر اصولی بوده و با قطعی ارتباط از سیم بندی چشمی ویا برد صفحه وجود دارد.

در صورتی که آیفون تصویری وضوح تصویر نداشته باشد ، مشکل از نصب اولیه است و با نصب یک آمپی فایر و اضافه کردن تقویت کننده درست می شود.

ایفون تصویری قطع نشود و به صورت دائم روشن باشد، باعث خرابی آیفون شده و باعث زنگ خوردن بی وقفه آیفون تصویری میشود.

در هر آیفون تصویری ابتدا باید تصویر رو بگیرید سپس در و باز کنید.

اگر شدت نور پخش دوربین زیاد باشد و با تنظیم lcd هم درست نشود.یک مقاومت 75 اهم بین سفید نارنجی (خط تصویر) قرار دهید و مشکل حل میشود.

در صورتی که آیفون در شب تصویر خوب باشد و در روز سفید و پر نور باشد .و با تنظیمات درست نشود و صدا و تصویر هم هیچ مشکلی نداشته باشد و فقط در روز تصویر بسیار سفید است. زاویه پنل باید تغییر کند. مطمئن شوید که نور خورشید مستقیم روبه پنل نباشد؟

تعمیرات آیفون تصویری

تعمیرات آیفون تصویری

در ساختمان اگر در یکی از طبقاتLED آن با نور سبز روشن باشد .ولی طبقه دیگر LED آن مرتب به رنگ قرمز و سبز تغییر رنگ بدهند و در ضمن آیفن کار کند و هیچ مشکلی نداشته باشد . مشکل از منبع تغذیه داخل خود گوشی آیفون تصویری می باشد.

اگر led پنل جلو درب دائما روشن باشد در حالی که زمان زنگ خوردن باید روشن باشد، اگر با زدن زنگ واحد خاصی این اتفاق میوفته یعنی مشکل از اون واحده در غیر اینصورت مشکل از خود پنل شما می باشد

اگر برند آیفون تصویری تابا باشد و مشکل آن صدای خیلی ضعیفه دریافتی از پنل باشد ، سیستم تابا و بعضی از برندهای دیگر میکروفون های ضعیفی دارند یک پتاسیم متر (برای تنظیم صدا می باشد) بالای پنل هست آنرا برچرخاند و اگر موفق نشدید با تکنیسین کار تماس بگیرید.

نمره سيم استفاده شده براي تغذيه دوربين در آيفون تصويري ( مدل تابا ) از سیم 04 می توان استفاده کرد اما استاندار آن 06 است.

وقتی که شاسی زنگ پنل زده میشه صدای خر خر از پنل میاد و موقعی هم که داخل واحد گوشی رو بر دارید این صدا میاد. این مورد رو نصاب حتما باید ببیند ولی مشکل از پنل می باشد. امکان دارد مشکل از سیم باشد در تعمیر آیفون تصویری اول سیم ها رو چک میکنند و بعد پنل رو و بعد گوشی آیفون تصویری رو اول سیم ها رو چک کنید و به ترتیب ببنید مشکل از کجاست دقیقا. این مورد هم میتواند از سیم ها باشد.

مدت زمان ارتباط داخلی در آیفون تصویری های با ارتباط داخلی آیفون تصویری 60 ثانیه است.

آیفون کوماکس اگر صدای زنگ را بشنوید ولی نه تصویر، نه صدا و نه در را باز کند در مرحله ی اول سربندی سیم ها باید چک شود مرحله ی دوم گوشی آیفون تصویری باید چک شود در مرحله ی سوم پنل، ببینید فیش تغذیه پنل را وصل کردید بعضی از پنل های کوماکس باید فیش تغذیشون رو وصل کنید.

مجموعه سرویسکاران در خصوص تعمیر آیفون و برقکاری ساختمان برگرفته از کادری مجرب و با تجربه آماده خدمت رسانی در سراسر شهر تهران در حیطه ی برقکاری، نصب آیفون ، تعمیر آیفون ، عیب یابی و کلیه امور مربوط به برقکاری در کلیه ی برندها با ارزان ترین قیمت و سرویس دهی در محل می باشد.

رفع برخی ایرادات آیفون تصویری

رفع برخی ایرادات آیفون تصویری

رفع برخی ایرادات آیفون تصویری

در اینجا تا حد امکان به بررسی و رفع ایرادات و تعمیر برخی آیفون های تصویری پرداخته ایم .

برای نصب آیفون تصویری تک نما در ساختمان قدیمی که آیفن صوتی دارد ، بهتر است سیم کشی تعویض شود و برای نصب آیفون تصویری تک نما باید از یک کابل چهار زوج فویلدار و شیلدار استفاده شود .

هنگامی که موقع نصب با پیغام “سیستم قادر به برقراری ارتباط با پنل اصلی نمی باشد” روی صفحه نمایش برخورد کردید ، اگر دفترچه راهنمای نصب تک نما را مطالعه کنید در قسمت قابلیت عیب یابی هوشمند تک نما به این مطلب اشاره شده است . در صورتی که زوج d1و d2 به هر دلیلی قطعی ، نشتی ،و یا دارای نویز شدید باشد سیستم عمل نکرده و پیغامی که سیستم قادر به برقراری ارتباط با پنل اصلی نمی باشد را می دهد .

در صورتيكه گوشي آيفون خراب شود امكان جايگزين نمودن گوشي تك نما يا مشابه آن وجود ندارد ، هر گوشی باید با پنل تصویری که جلوی درب نصب است هماهنگ باشد . تک نما فقط با سیستم تک نما هماهنگ است .

هنگامیکه آیفون تصویری تابا باشد و هنگامیکه زنگ یه واحد را بزنید، واحد دیگه هم زنگ بخورد. احتمال زیاد اشکال از سیم کشی آیفون تصویری می باشد و در مرحله بعد اگر سیم کشی واقعا مشکلی نداشت سویچر دستگاه مشکل دارد .

اگر آیفون تک نما هیچ صدایی نداشته باشد چه موقع زنگ خوردن و چه موقعی که از دم در صحبت میکنند و همچنین صدای ملودی زنگ نیاید ساختمان چند واحدی باشد و فقط واحد شما وقتی از زنگ میزنن فقط پنل روشن شود اما ملودی زنگ به صدا در نیاید و صدا از پنل به گوشی نیاید. ایراد از دهنی گوشی آیفون تصویری میباشد که باید تعویض شود.

تعمیر آیفون تصویری

تعمیر آیفون تصویری

در برخی آیفون های قابلیت ذخیره تصویر وجود دارد.

اگر آیفن تصویری کوماکس پایین زنگ نخورد، احتمالا فیوز منبع تغذیه آیفون تصویری سوخته است.

اگر آیفون تصویری واحد زنگ نخورد احتمال دارد ، آیفون را در حالت سایلنت قرار داده باشید.

نحوه ی اتصال سیم rg به ab : 1- ابتدا سیم سفید رنگ که مربوط به آیفون تصویری را به سیم مغزی rg وصل کنید. 2- سپس سیم آبی رنگ را که مربوط به آیفون تصویری است را که در اصل یک خروجی منفی میباشد را به رشته های شیلد کابل rg متصل نمایید. 3- شما اکنون میتوانید آیفون تصویری را روشن کنید و تصویر دوربین را ببینید.

سیم کشی آیفون تصویری :

برای انجام سیم کشی باید از هرکدام از آیفون تصویری های واحد ها 4 عدد سیم به پنل آیفون تصویری آمده باشد. مانیتور آیفون تصویری از قسمت پشتی به سه بخش (بالا،وسط و پایین)تقسیم میشود که مربوط به پین های آیفون تصویری می باشد. در بخش بالایی چهار عدد پین موجود میباشد که مربوط به اتصال به پنل میباشد. چهار عدد پینی که در بخش وسط وجود دارد مربوط به ارتباط داخلی و چهار عدد پین پایینی مربوط به حافظه تصویر می باشد. به همراه هر مانیتور آیفون تصویری سوکت چهار سیمه تحوبل داده میشود.که هرکدام به رنگ قرمز،آبی،زرد،سفید است.در قسمت پین های بالایی پشت مانیتور شماره سیم هارا به صورت یک،دو،سه،چهار،در نظر داشته باشید. که به ترتیب شماره یک =قرمز شماره دو=آبی شماره سه=زرد و در نهایت شماره چهار رنگ سفید میباشد.

اگر آیفون تصویری گاهی دچار تداخل زنگ با دیگر واحد ها شود ، این مشکل به این دلیل می باشد که مانیتور آیفون تصویری شما روشن مانده است. اگر مانیتور آیفون تصویری هر واحدی روشن باشد به هنگام زدن زنگ آیفون تصویری های بقیه واحدهایی که مانیتور آیفون تصویری آنها روشن است نیز به صدا در خواهد آمد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

مایلید به گفتگو بپیوندید؟
ما دوست داریم شما هم در این بحث شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 18 =