وبلاگ - آخرین اخبار
تعمیر آیفون منزل

تعمیر آیفون منزل

برای تعمیر آیفون تصویری و برقکاری ساختمان نیاز به تعمیرکاران با تجربه در این زمینه می باشد که شرکت فنی خدماتی ما آماده انجام تمامی خدمات مذکور در سراسر شهر تهران در حیطه نصب آیفون ، تعمیر آیفون ، عیب یابی و کلیه امور مربوط به برقکاری در تمامی برندها آیفون با نازلترین قیمت و سرویس دهی در محل مورد نظر مشتری می باشد.

تعمیر آیفون تصویری

رفع ایرادات شایع برای تعمیر آیفون منزل

در صورتی که پس از برداشتن گوشی آیفون به مدت 3 ثانیه صدا باشد و بعد قطع شود. با جدا نمودن فیش گوشی و نصب مجدد آن صدا می آید و باز هم پس از گذشت 3 ثانیه مجددا قطع می گردد. مشکل از فیش آیفون تصویری می باشد و باید عوض گردد.

برای یک ساختمان چند واحدی مثلا 12 واحدی ، سیم کشی آیفن تصویری به روشAB مناسب می باشد.

اگر برای یه ساختمان چند واحدی (مثلا 10 واحدی) بخواهید از پنل تا باکس ایفون سیم بکشید. به ازاء هر واحد 4 رشته در نظر بگیرید یعنی یه کابل 20 زوج بکشید یا 10 زوج(4 تا مشترک 10 تا برای زنگ که 6 تاهم اضافه باشد . اگر از 4 سیم استفاده میکنید بهترین حالت ممکن به این صورت است که 1- یک کابل 20 زوج با یه کابل 2 زوج تا پنل ببرید در صورتی که لوله به اندازه کافی نباشه ( به اصطلاح راه نده) 2- حتما یه کابل 10 زوج با 2 زوج تا پنل ببرید.

در حالتی که آیفن تصویری کماکس 4 واحدی داشته باشید ، یکی از واحد ها با اولین فشار شاسی زنگ فقط تصویر روشن شود اما زنگ نخورد، اما اگه یکبار دیگه شاسی رو بزنید و زنگ بخورد . در کل گاهی زنگ بخورد و گاهی زنگ نخورد و صدا ، تصویر و بازکردن درب هیچ مشکلی نداشته باشد . دوحالت دارد به احتمال زیاد شاسی زنگ خراب می باشد و یا بلندگو مشکل دارد.

در صورتی که بخواهید یک ریموت اضافه کنید (تنظیمات بهم خورده باشد و ریموت قبلی هم کار نمی کند) ، در این صورت کلا کدها را پاک پاک کرده اید و باید از اول کد دهی شود .

اگر تمام گوشیها را نصب کنید و همه چیز درست کار کند و فقط ارتباط بین واحدها برقرار نشود ، اگر سیستم آیفون تصویری تون درست کار کند یعنی صدا و تصویر دارید اما فقط ارتباط داخلی ندارید چک کنید که 1- شماره واحدها درست باشد 2-ترانس رو خاموش و روشن کنید.

در صورتی که آیفن تصویری تک واحد نصب شده شما صفحه نمایش آن آبی رنگ نمایش می دهد و چیزی نشان ندهد ، وقتی مشکل تصویری داشته باشید به ترتیب این موارد را چک کنید: 1- گوشی 2- فیش 3- سربندی 4- پنل

در مواقعی که هوا بارانی باشد و آیفون تصویرش در حالت روشن بماند و درب باز کن، درب را باز نکند و یا با فشار دادن کلید درب باز کن، بعد از آن زنگ نخورد ، مشکل از سیم تقسیم یا پنل تصویری می باشد که در معرض مستقیم بارون قرار گرفته است.

هنگامی که آیفون را روشن کنید و چراغش شروع به چشمک زدن کند و آیفون صدایی (تق تق ) بدهد. مشکل از پاور میباشد قسمت تغذیه گوشی مشکل دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

مایلید به گفتگو بپیوندید؟
ما دوست داریم شما هم در این بحث شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − سه =