نصب کولر گازی

نصب کولر گازی
خدمات درسراسر تهران ثبت سفارش تلفنی و آنلاین
سفارش خود را آنلاین ثبت کنید
نصب کولر گازی

نصب کولر گازی یکی از خدمات مهمی است که مجموعه سرویسکاران با کادری مجرب و دوره دیده در سراسر تهران (غرب.شرق.جنوب.شمال) با کادر مجرب انجام می دهد در متن زیر کلیه توضیحات و موارد نصب توضیح داده شده در صورت نیاز متن زیر را مطالعه کنید و با نظر دهی خود پایین همین متن مار ا خوشحال کنید

سرویسکارن در زمینه نصب کلیه برند های کولر گازی و نصب کولر گازی دست دوم و کارکره  و نماینگی نصب کولر گازی جنرال د رخدمت شما هم شهریان عزیز می باشد. در صورت درخواست خدمات نصب اسپلیت در تهران  و نصاب کولر گازی در تهران با شماره تماسهای ما در تماس باشید.

در متن زیر راهنمایی کاملی در مورد نصب کولر گازی آمده است و می توانید با مطالعه متن زیر راهنمایی کاملی در مورد نصب کولر گازی دریافت کنید و اگر احتیاج به نصب کولر گازی در سراسر تهران (غرب تهران.شرق تهران.شمال تهران) دارید حتما با شماره تماس های سرویسکاران در تماس باشید و یا سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید

در زیر همین متن ویدئویی برای شما قرار داده شده که به تمام سوالات شکا در زمینه نصب کولر گازی پاسخ داده شده است می تولنید با مشاهده آن به پاسخ سوالات خود در ای زمینه برسید

 

 

هزینه نصب کولر گازی

هزینه نصب کولر گازی شامل هزنه اجرت نصب و قطعات مصرفی در صورت نیاز می باشد.  قطعات در صورت نیاز تهیه می شود و قیمت آن توسط سرویسکار به شما اعلام میشود.
هزینه و تعرفه نصب کولر گازی و اسپلیت در سال 1401
تعرفه اجرت نصب کولر گازی برابر با 450 هزار تومان می باشد و تعرفه برچیدن کولر گازی با جمع کردن کامل گاز 180 هزار تومان می باشد.

در این بخش می خوانید:

هزینه نصب کولر گازی

هزینه نصب کولر گازی در تهران با توجه به شرایط نصب اسپلیت قابل تعغیر می باشد هزینه نصب بسته به مقدار لوله مصرفی هنگام نصب متغیر می باشد هزینه حدودی نصب کولر گازی در تهران شامل موارد زیر می باشد: هزینه نصب کولر گازی 450 هزار تومان هزینه پایه دیواری کولر گازی 260 هزار تومان هزینه پایه زمینی کولر گازی 000/25 هزار تومان هزینه لوله کشی کولر گازی 6 و 10 (عایق+ نوار+ کابل) 280 هزار تومان هزینه لوله کشی کولر گازی 6 و 10 6 و 12 (عایق+ نوار+ کابل) 300 هزار تومان هزینه لوله کشی کولر گازی 6 و 10 12 و 10 (عایق+ نوار+ کابل) 320 هزار تومان هزینه لوله کشی کولر گازی 6 و 10 16 و 10 (عایق+ نوار+ کابل) 000/55 هزار تومان هزینه لوله کشی کولر گازی 6 و 10 16 و 12 (عایق+ نوار+ کابل) 360 هزار تومان هزینه لوله کشی کولر گازی 6 و 10 12 و 20(عایق+ نوار+ کابل) 480 هزار تومان هزینه لوله کشی کولر گازی 6 و 10 16 و 20 (عایق+ نوار+ کابل) 000/85520 هزار تومان هزینه های بالا مر بوط به نصب کولر گازی در تهران می باشد و طبق شرایط قابل تعغیر می باشد لطفا قبل از سفارش به صورت تلفنی یا از قسمت تعرفه ها هزینه های نصب را برسی کنید در نصب کولر گازی ابتدا باید پنل داخلی را نصب کرد. برای نصب ابتدا به مراحل زیر توجه کنید.

هزینه نصب کولر گازی قیمت نصب کولر گازی دستمزد و تعرفه نصب کولر گازی

هزینه نصب کولر گازی قیمت نصب کولر گازی دستمزد و تعرفه نصب کولر گازی

قیمت نصب کولر گازی به چه عواملی بستگی دارد؟

اغلب اوقات، مردم بدون تحقیق مناسب به دنبال یک نصاب کولر گازی می گردند تا نصب کولر گازی در تهران را برای آنها انجام دهد. بنابراین، آنها موفق به دریافت خدمات مناسب برای نیازهای خود نمی شوند. بهترین کار این است که فاکتورهای قیمت نصب فهرست کنید و آنها را با هم مقایسه کنید تا مطمئن شوید که هزینه مناسبی را برای خانه یا محل کار خود پرداخت می کنید. علاوه بر این، شما باید یک نصاب حرفه ای برای نصب کولر گازی در تهران استخدام کنید. پس نه آنقدر باید ارزان و نه آنقدر باید گران باشد. در کل قیمت نصب کولر گازی در تهران بر اساس عوامل زیر تعیین می شود.

  • برند کولر گازی
  • نوع دیواری، پنجره ای، ایستاده یا دو پنله
  • میزان لوله کشی و سیم کشی
  • شارژ کولر گازی بعد از نصب
  • جاسازی پنل خارجی
  • هزینه ایاب و ذهاب نصاب

نصب کولر گازی در تهران

انتخاب سیستم مناسب برای محل سکونت خود تصمیم مهمی است زمانی که به نصب کولر گازی در تهران نیاز دارید. از مجموعه‌ای از تجهیزات گرفته تا نصب تخصصی کولر گازی، ما این روش را در سرویسکاران بدون هیچ دغدغه ای انجام می دهیم. نصابان ما با کمک به شما در نصب و راه اندازی کولر گازی اسپلیت برای نیازهای شما شروع می‌کنند. پس از آن، ما مطمئن خواهیم شد که نه تنها از تمام مزایای تجهیزات جدید خود آگاه هستید، بلکه به درستی نصب شده است. ما می خواهیم شما و خانواده تان کولرگازی راحت و کارآمد، به خصوص برای گرم ترین روزهای تابستان داشته باشید.

امروز برای تعیین وقت نصب کولر گازی در تهران با شماره 02188665052 با ما تماس بگیرید. ما به شما کمک می کنیم تا کولر گازی جدید خود را راه اندازی کنید.

وقتی تابستان به تهران، می رسد، مردم عاشق بیرون رفتن هستند. چه آنها شهر را برای تعطیلات ترک کنند یا از یک اقامتگاه لذت ببرند، هوای گرم و سرگرمی دور از دسترس نیست. در پایان یک روز شلوغ و پر از سرگرمی، هیچ چیز با طراوت تر از قدم زدن در یک خانه کاملاً مجهز به تهویه هوا نیست. سرویسکاران بیش از 10 سال است که خدمات نصب کولر گازی در تهران را ارائه می دهد و می تواند به شما کمک کند تا در صورت نیاز خانه شما خنک و آماده باشد. دستگاه های تهویه مطبوع با راندمان بالا، هوا خنک و مقرون به صرفه ای را در طول ماه های گرم تابستان ارائه می دهند. در حالی که زیر نور آفتاب در حال تفریح نیستید، می توانید در خانه باشید و در محیطی خنک و با طراوت استراحت کنید. سرویسکاران با خدمات حرفه ای و مقرون به صرفه نصب کولر گازی کمک می کند تا تابستان شما تا حد امکان راحت باشد. ما خدمات نصب کولرگازی های زیر را انجام می دهیم:

  • سامسونگ
  • جنرال
  • ال جی
  • گری
  • مدیا
  • اجنرال

انجام نصب پنل کولر گازی

نصب یونیت داخلی:

در ابتدا باید این نکته را متذکر شد که تا جای ممکن همزمان از کولرگازی و کولر ابی در یک محیط استفاده نکنید زیرا این دو وظایفی متضاد با یکدیگر دارند، کولرگازی از محیط رطوبت میگیرد ولی کولر ابی به محیط رطوبت میدهد. در نصب کولر گازی باید دقت داشت که محل نصب یونیت داخلی به دکوراسیون آسیب وارد نکرده و با نظر چیدمان محیط سازگار باشد. دقت کنید در نصب کولر گازی باید اتصال بین یونیت داخلی و خارجی به راحتی ایجاد شود و کمترین متراژ و اخلاف ارتفاع را داشته باشد. محلی که برای نصب کولر گازی انتخاب میکنید باید مناسب با وزن پنل باشد تا به راحتی وزن کولر گازی را تحمل کند و باید قبل از نصب کولر گازی به جنس دیوار دقت کنید.هم چنین پنل در محلی نصب شود که پرتاب باد مناسب با محیط را انجام دهد.

برای نصب پنل داخلی کولر گازی برای جلوگیری از کثیف شدن محیط بهتر است از دریل های کیسه دار استفاده شود و قبل از عملیات سوراخ کاری نهایی بهتر است از مته راهنما استفاده شود و در زمان سوراخ کاری دقت داشته باشید که سوراخ کاری با شیب کمی به سمت بیرون انجام شود. در زمان نصب سینی پشتی کولر گازی، دقت کنید که پنل به صورت افقی نصب گردد. لوله تخلیه آب در زمان نصب پنل داخلی کولر گازی باید در پایین ترین سطح قرار داشته باشد.و توجه شود که لوله آب خروجی پنل کولر گازی نشتی نداشته باشد در غیر این باعث رطوبت گرفتن دیوار خواهد شد.هم چنین لوله تخلیه آب باید به صورت شیب دار نصب گردد. باید در نظر داشت که خروجی هوای کولر گازی در زمان نصب مسدود نشده باشد زیرا باعث اختلال در روند کاری دستگاه میگردد.در زمان نصب کولر گازی دقت شود که محل نصب به صورتی باشد تا در صورت نیاز سرویس دستگاه به راحتی انجام گیرد. برای نصب کولر گازی حتما از افراد متخصص استفاده کنید مجموعه سرویسکاران با تکنسین های با تجربه و دوره دیده اماده خدمات رسانی با پایین ترین قیمت و در محل می باشد.

نصب یونیت خارجی کولر گازی

نصب یونیت خارجی کولر گازی

نصب یونیت خارجی:

در نصب یونیت خارجی(کندانسور) باید به نکات زیر توجه کرد: اگر یونیت خارجی در محلی نصب شود که چندین دستگاه دیگر در مجاورت آن قرار داشته باشد باید توجه کرد که فاصله آن با دستگاه های دیگر کم تر از 80 سانتی متر نباشد زیرا کندانسور زمانی که به صورت موازی در کنار کندانسوری دیگر قرار گیرد تحت تاثیر هوای خروجی یک دیگر قرار می گیرند و هم چنین فضای اطراف کندانسور کولر گازی به صورتی در نظر گرفته شود که در صورت نیاز به سرویس ، سرویسکار و تعمیرکار به صورت کامل به دستگاه تسلط داشته باشد. به دلیل کثیف نشدن کویل یونییت خارجی باید دقت داشت که در نزدیکی محل نصب یونییت خارجی، نباید دودکش و هواکش های محیط های آلوده و قابل اشتعال وجود داشته باشد زیرا در صورت آلوده شدن و کثیف شدن کویل ضریب انتقال حرارت آن کاهش میابد. محل نصب کندانسور در بهترین صورت نباید در معرض تابش مستقیم نور خورشید باشد.زیرا نور ورشید باعث کم شدن عملکرد سرمایش و کاهش راندمان کولر گازی اسپلیت خواهد شد.

باید توجه داشت که اگر محیط مناسب برای برای نصب یونییت خارجیاز نظر تابش نور خورشید وجود نداشت باید از سایه بان برای کندانسور استفاده کرد. هم چنین اگر لازم بود که نصب یونییت خارجی بر روی لبه پنجره صورت گیرد باید حتما از لرزه گیر استفاده شود و هم پنین استحکام کافی را داشته باشد تا بتواند وزن کندانسور را به خوبی تحمل کند. اگر در نصب کولر گازی مجبور به نصب یونییت خارجی بر روی سطح شیبدار باشید باید با دقت خیلی زیادی تراز شود تا مشکلی برای دستگاه ایجاد نشود و اگر مجبور به سوراخ کردن سقف بودید بعد از سراخکاری و عبور لوله ها باید حتما سوراخ را با خمیر مخصوص پر کرد. باید دقت داشت که برای کندانسور بعد از نصب درپوش تخلیه آب کولر گازی یک مسیر مناسب برای خالی شدن آب مشخص کرد. محل نصب کولر گازی(کندانسور) باید به صورتی باشد که هوای خروجی کندانسور به راحتی خارج شده در غیر این صورت برگشت هوا ایجاد شده و دستگاه اورلود میکند. در آخر باید توجه داشت که یونییت خارجی در محلی نصب گردد که هوای خروجی و صدای دستگاه نه برای خود فرد و نه برای همسایگان مشکل ایجاد نکند.

انجام نصب کولر گازی پنجره ای و ایستاده

واحدهای کولر گازی پنجره ای ممکن است ترسناک به نظر برسند، اما در واقع نصب آنها بسیار آسان است. نصب کولر گازی پنجره ای معمولاً چند ساعت طول می کشد تا کامل شود. در زمان صرفه جویی کنید و از ما بخواهید برای شما نصب کنیم! وقتی هوای گرم فرا می رسد، همه ما به کمی استراحت نیاز داریم. متأسفانه، بسیاری از خانه‌ها و آپارتمان‌های قدیمی کولر گازی پنجره ای ندارند. اما این واحدها می توانند سنگین باشند و ایده آویزان کردن یک وسیله گران قیمت از پنجره می تواند ترسناک به نظر برسد. با این حال اگر امکان نصب کولرگازی های دیواری را نداشتید می توانید کولر گازی پنجره ای را انتخاب کنید و خدمات نصب کولر گازی پنجره ای خود را به ما بسپارید. البته باید بدانید خانه های قدیمی ممکن است کاندیدای عالی برای نصب کولر گازی های پنجره ای نباشند. این امر مخصوصاً زمانی صادق است که رکاب‌ها حالت خوبی نداشته باشند یا مانند گذشته از نظر ساختاری سالم نباشند. یک کولر گازی که روی پنجره نصب می‌شود می‌تواند آسیب بیشتری وارد کند و پنجره‌های آسیب‌دیده می‌توانند از محکم کردن آن توسط نصاب در جای خود جلوگیری کنند.

نصب کولر گازی پنجره ای

نصب کولر گازی پنجره ای

قبل از اقدام به نصب کولر گازی پنجره ای، مطمئن شوید که مکان نصب آن مناسب است. اگر کولر گازی پنجه ای شما جدید است، مشخصات روی جعبه را بررسی کنید تا مطمئن شوید که اندازه آن برای پنجره شما مناسب می باشد. اگر تهویه مطبوع متعلق به قبل است، خود واحد و همچنین فاصله پنل های جانبی را اندازه بگیرید و ابعاد را با دهانه پنجره مقایسه کنید. همچنین بدانید که کولر گازی پنجره ای دارای خروجی های مختلفی هستند که به BTU معروف هستند. مقادیر مختلف BTU می توانند فضاهایی با اندازه های متفاوت را خنک کنند. بهترین منبع خود سازنده است، اما در اینجا یک راهنمای سریع و کلی وجود دارد:

  • 5000 تا 6500 BTU برای اتاق های 10 تا 30 متر مربع
  • 7000 تا 8500 BTU برای اتاق های 30 تا 50 متر مربع
  • 9800 تا 12500 BTU برای اتاق های 50 تا 90 متر مربع

کولر گازی پنجره ای برای کار در پنجره های دو یا یک آویزان طراحی شده اند. پنجره‌های محفظه‌ای و کشویی کارها را پیچیده می‌کنند و به سخت‌افزار اضافی نیاز دارند. مطمئن شوید که در نزدیکی هر پنجره ای که انتخاب می کنید یک پریز وجود دارد، یا یک سیم رابط با درجه AC خریداری کنید. برای نصب کولر گازی پنجره ای ابتدا نصاب کولر گازی پنجره را برای واحد کولر گازی آماده می کند. سپس کولر گازی پنجره ای را از جعبه در می آورد و مونتاژ یونیت کولر گازی را به پایه پنجره انجام می دهد. واحد کولر گازی پنجره ای را در دهانه پنجره قرار می دهد. پننل های جانبی را گسترش داده و محکم می کند. واحد کولر گازی پنجره ای را در جای خود پیچ می کنند. واحد کولر گازی پنجره ای را به برق متصل می کند.

و اما کولر گازی های ایستاده

کولر گازی های ایستاده یک مزیت منحصر به فرد دارند زیرا می توانند در مکان هایی نصب شوند که فضای دیوار یا سقف در دسترس نباشد، بنابراین اغلب در کافه تریاها، فروشگاه های رفاه، اتاق های بزرگ پذیرایی، سرسراهای هتل و اتاق های مشترک یا اتاق های سرور نصب می شوند. واحدهای کولر گازی ایستاده جریان هوای بسیار قدرتمندی را ارائه می دهند و همچنین سریع نصب می شوند که می تواند در هزینه شما صرفه جویی کند! سرویسکاران نصب کولر گازی ایستاده را از همه برندهای اصلی ارائه می دهد. ما همچنین نصاب کولر گازی ایستاده در تهران را داریم که بهترین خدمات  تاسیسات را ارائه می دهیم. اگر به دنبال یک نصاب کولر گازی ایستاده برای نصب در خانه، محل کار، فروشگاه یا اتاق سرور خود هستید، با ما تماس بگیرید.

سرویسکاران مفتخر است که در تهران کولرهای گازی ایستاده بدون داکت کفی را معرفی می کند. مشابه مینی اسپلیت بدون کانال دیوار بلند، واحد ایستاده روی زمین بسیار کارآمد است، نیازی به کانال کشی ندارد و بسیار بی صدا است. واحدهای تهویه مطبوع ایستاده برای فضاهای تجاری یا خرده فروشی بزرگ مانند: رستوران ها، مطب پزشک، امکانات پزشکی، دفاتر شرکتی ایده آل هستند. یک واحد 24000 BTU می تواند فضاهای تا 1000 متر مربع را گرم و خنک کند و چندین واحد را می توان در فضاهای بزرگتر و در مناطقی با تعداد ساکنین بالا نصب کرد. در مقایسه با سیستم‌های تهویه مطبوع پکیج و سیستم‌های اسپلیت سنتی که از داکت استفاده می‌کنند، یونیت ایستاده روی زمین می‌تواند با مصرف 40 درصد انرژی کمتر، فضا را گرم و خنک کند. این امر باعث صرفه جویی در هزینه قبض گرمایش و سرمایش می شود. ما تمام کارهای نصب را در محل انجام دهیم. برخی از پروفایل های پروژه ما عبارتند از: دفاتر پزشکی، رستوران ها، فروشگاه های خرده فروشی، توسعه مسکونی، و خانه های خانوادگی.

نصب کولر گازی روی دیوار نصب کولر گازی در بالکن

نصب کولر گازی روی دیوار نصب کولر گازی در بالکن

اجرای نصب کولر گازی در بالکن و روی دیوار

نصب کولر گازی در بالکن ساختمان های آپارتمانی چیزی است که بیش از خود نصب نیاز دارد. در مورد محدوده برای هر ساختمان، می تواند متفاوت باشد. برخی می توانند بسیار آسان و برخی دیگر می توانند کاملاً سخت باشند. به طور کلی، تنها مکان برای یونیت خارجی در این شرایط، نصب آن در بالکن آپارتمان است. بسته به عرض فضای بالکن، ممکن است لازم باشد ابعاد واحد بیرونی را بررسی کنید. اگر یک واحد 2.5 کیلووات یا 3.5 کیلووات می‌خرید، مشکل بزرگی نیست زیرا همه واحدها تقریباً یک اندازه هستند. این محدوده 5 کیلووات است که می تواند واحدهای بیرونی با اندازه های مختلف داشته باشد. همچنین بسیار مهم است که یک واحد کم صدا بخرید تا همسایگان شما شکایت نکنند. تمامی واحدهای سیستم اسپلیت دیواری معمولا در محدوده بسیار بی صدا قرار دارند. هنگام از دست دادن فضای بالکن، مهم است که توجه داشته باشید که نباید چیزی مانند گیاهان یا باربیکیو را روی آن قرار دهید (بله، قبلاً  آن را دیده‌ایم) زیرا ممکن است به دستگاه آسیب برساند و ضمانت شما را باطل کند. همچنین نباید چیزی در جلوی دستگاه قرار گیرد که بتواند جریان هوای خارج از دستگاه را محدود کند. ما می توانیم به شما کمک کنیم تا بفهمید از نظر ابعاد یونیت خارجی برای موقعیت شما مناسب است. سرویسکاران می تواند خدمات نصب کولر گازی در بالکن را به شما ارائه دهد.

آیا کولر گازی دیواری جدید دریافت کردید که می خواهید نصب کنید؟ یا شاید فقط می خواهید مکان کولر گازی موجود خود را تغییر دهید؟ ما در سرویسکاران سال ها تجربه در نصب کولر گازی دیواری داریم. از تعویض یک کولر گازی دیواری موجود گرفته تا ساخت یک سوراخ جدید، قاب بندی و قالب گیری و نصب کولر گازی روی دیوار همه این کارها را انجام می دهیم. ما درک می کنیم که کار باید بی نقص باشد و مانند یک تکه مبلمان در اتاق به نظر برسد. هنگامی که به دنبال خدمات نصب کولر گازی روی دیوار در نزدیکی خود هستید، فقط با سرویسکاران تماس می گیرید. نصب یک کولر گازی روی دیوار یک ایده مقرون به صرفه برای یک اتاق با اندازه متوسط است که فاقد هرگونه خنک کننده است. تجربه قبلی در نجاری کار را آسان‌تر می‌کند، به خصوص که نصب دستگاه شما نیاز به ایجاد سوراخ از طریق دیوار دارد. نصابان ما از ابتدا تا انتهای کار حرفه ای عمل می کنند: آنها به خوبی آموزش دیده، منظم و مرتب هستند. نصاب های ما مجهز به تجهیزات پیشرفته هستند تا به شما کمک کنند تا نصب کولرگازی در تهران را با کیفیت به شما ارائه دهند.

سرویسکاران به نصابان خود مفتخر است و پس از اتمام نصب شما نیز به آنها افتخار می کنید. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا از خانه و وسایل شخصی شما در هنگام نصب محافظت کنیم. سرویسکاران رضایت شما را می خواهد و از طریق خدمات حرفه ای آن را به دست خواهد آورد. ما فراتر از انتظارات شما خواهیم بود. از نظر ما همه چیز مهم است و ما می خواهیم شما چیزی بیشتر از کمال و بهترین خدمات مشتری که انتظار دارید و سزاوار آن هستید را تجربه کنید. کولر گازی از طریق دیوار یک منظره رایج است، به ویژه در خانه های قدیمی و بلوک های واحد. این در درجه اول به این دلیل است که نصب آنها بسیار ساده تر از سیستم های اسپلیت است – همه چیز در یک جعبه قرار می گیرد که روی قاب پنجره شما قرار می گیرد. شما به سادگی نصب کولر گازی روی دیوار را انجام می دهید.

نصاب کولر گازی

چندین سال است که ما در حال  نصب سیستم های تهویه مطبوع با کیفیت بالا در بخش های تجاری، مسکونی و صنعتی هستیم. تیم ما متشکل از تکنسین ها و نصابان مجاز و با مهارت در تلاش برای ارائه خدمات سریع و حرفه ای نصب کولر گازی در تهران است. ما در خدمات نصب و راه اندازی اسپلیت در تهران سرآمد هستیم. ما از تمام مقررات پیروی می کنیم. ماموریت ما ارائه خدمات بی نظیر به مشتریان با قیمت های رقابتی است. ما می دانیم که سرمایه گذاری در کولر گازی یک سرمایه گذاری پرهزینه است، به همین دلیل برای ارائه خدمات موثر و طولانی مدت سخت تلاش می کنیم. هیچ شغلی برای ما بزرگ یا کوچک نیست. ما خدمات مهندسی، مکانیکی، ارتقاء کارخانه یا جایگزینی کامل برای سیستم های کولر گازی را ارائه می دهیم. طیف گسترده ای از طرح های نگهداری و خدمات اضطراری برای مراکز خرید، بیمارستان ها، برج های اداری، ساختمان ها، و غیره ارائه می شود.

اگر به دنبال نصاب کولر گازی می باشید می توانید با شماره ی 02188665052 تماس بگیرید.

خدمات نصب کولر گازی ما مشکل خرید کولر گازی دیواری را برطرف می کند. تیم نصابان ما بیش از 10 سال تجربه دارند و هزاران دستگاه تهویه مطبوع را نصب کرده‌اند و این اطمینان را به شما می‌دهند که بهترین خدمات ممکن را دریافت کنید و ارزش پول را بالا ببرید. چه نیاز به نصب کولر گازی در منزل یا محل کار داشته باشید، ما شما را تحت پوشش قرار می دهیم. ما برای شما مجرب ترین نصاب کولر گازی مختص برند و نوع سیستم شما را اعزام می کنیم. نصابان متخصص ما هزاران نصب کولر گازی در تهران را انجام داده اند! شما می توانید مطمئن باشید که تمام نصب های ما با بالاترین استاندارد انجام می شود و ما دارای گواهینامه و تاییدیه هستیم.

با نصب کولر گازی حرفه ای گرما را کنترل کنید. چه بخواهید یک واحد قدیمی را جایگزین کنید یا به دنبال نصب کولرگازی اسپلیت باشید، ما اینجا هستیم تا با بهترین نصاب کولر گازی به شما کمک کنیم.

نصاب کولر گازی

نصاب کولر گازی

راه اندازی کولر گازی

زمانی که کولر گازی شما نو میباشد و میخواهید برای اولین بار آن را نصب کنید باید هوای داخلی یونیت و لوله ها را از رطوبت و گرد و غبار تخلیه کنید. اما کندانسور(یونیت خارجی) دارای گاز میباشد و احتیاج به عمل وکیوم ندارد. امروزه بهترین و به صرفه ترین راه برای انجام عمل رطوبت گیری ، وکیوم کردن کولر گازی میباشد. عمل وکیوم قبل از راه اندازی دستگاه عمری ضروری است زیرا اگر رطوبت و گردو غبار از طریق لوله و یا هوای داخل پنل وارد سیستم شود باعث کاهش روند کارکرد دستگاه و در نهایت صدمه دیدن کولر گازی میشود. لازم به ذکر است در سیستم های که گاز داخلی کندانسور به هر علتی خالی شده باشد قبل از انجام عمل وکیوم باید شیرهای سرویس را باز نگه داشته تا ععمل تخلیه به صورت کامل در کل سیستم انجام پذیرد.

روند نصب یک دستگاه کولر گازی

در ابتدای نصب کولر گازی باید سینی پنل را نصب کرد که وظیفه نگهداری پنل داخلی را دارد. این سینی باید تراز شده نصب گردد این سینی باید 10 تا 30 سانتی مت از سقف فاصله داشته باشد با توجه به جایگذاری پنل داخلی موقعیت کندانسور بیرونی را مشخص کرده و برای کندانسور یک پایه زمینی یا دیواری تعبیه می کنید.

لوله کشی کولر گازی (اتصال بین کندانسور و پنل):

در ابتدا باید لوله های اتصال را وکیوم کرد. دو دلیل اصلی برای وکیوم کردن مورد نظر میباشد: 1 عمل وکیوم لوله های اتصال باعث میشود هیچ گونه رطوبت و هوایی داخل لوله وجود نداشته باشد زیرا به مرور باعث آسیب رسیدن به کولر گازی میشود. 2 عمل وکیوم باعث تمیز شدن لوله ها از گردو غبار میباشد و از گرفتگی سیستم در طول کارکرد جلوگیری میکند. باید توجه داشت که اتصال بین لوله ها و لوله با کولر گازی به درستی صورت گرفته باشد تا از نشتی گاز در طول مدت کارکرد کولر گازی جلوگیری شود. در ابتدا باید متراژ لوله از پنل تا کندانسور محاسبه گردد با استفاده از متر و به صورت دقیق از روی دیوار متراژ را محاسبه کنید هم چنین دقت داشته باشید که فاصله هایی که دارای خم میباشند را به درستی و با دقت اندازه گیری کنید. در هنگام برش لوله دقت داشته باشید که لوله را دقیقا به صورت 90 درجه برش بزنید. در غیر این صورت نشتی گاز خواهیم داشت.هم چنین دقت داشته باشید که همیشه در زمان برش لوله 30 تا 40 سانتی متر بیشتر از متراژ محاسبه شده لوله را برش دهید. قبل از اتصال لوله ها باید مقطع لوله را پلیسه گیری کنید در غیر این صورت نشتی گاز خواهید داشت و در برش از اره آهن بر به هیچ وجه استفاده نشود و فقط از لوله بر استفاده کنید.زمانی که پلیسه گیری کردید سپس مهره را رد کرده و لوله را پرچ می کنید.

مراحل پرچ لوله کولرگازی

مراحل پرچ لوله کولرگازی

اصول لوله کشی:

1 -لوله مسی با ضخامت مناسب دستگاه 2 -ابزار کاربردی: لوله بر ، دستگاه هلال کن(پرچ) ، سمباده برای پلیسه گیری ، آچار وزنی 3 -کابل (نسبت به متراژ لوله 5 تا 6 متر بیشتر در نظر بگیرید) مراحل بریدن لوله در نصب کولر گازی: در ابتدا به یک دستگاه لوله بر نیاز دارید. لوله را داخل لوله بر قرار داده و با وارد کردن یک فشار مین به پیچ لوله بر ، لوله را پاد ساعت گرد چرخانده تا لوله بریده شود. لوله بریه شده را با سوهان مخصوص پلیسه گیری کنید تا از نشتی جلوگیر شود. هم چنین برای جلوگیری از نشتی باید توجه داشت که لوله دچار ترک نشده باشد. با استفاده از لوله پاک کن داخل لوله را به خوبی تمیز کنید.

مراحل پرچ لوله در نصب کولر گازی:

لوله را داخل لوله گیر قرار داده و محکم میکنید. زیرا در صورت حکم نبودن ممکن است در هنگام پرچ کردن لوله جابه جا شده و عملیات پرچ به خوبی انجام نپدیرد. در زمان پرچ کردن و باز کردن پرچ کن دقت کنید که به لوله آسیب نزنید.

سیم کشی در نصب کولر گازی:

در سیم کشی باید سیم ها از پشت دستگاه پنل داخلی کشیده و به جلوی آن هدایت کرد. سیم زرد یا سبز سیم اتصال به زمین میباشد. خروجی یک سیم آبی خروجی 2 سیم قهوه ای خروجی 3 سیم قرمز

اگر دستگاه وکیوم نشود چه اتفاقی ممکن است رخ دهد:

بالا رفتن فشار سیستم بالا رفتن جریان مصرفی کم شدن طرفیت سیستم یخ زدگی لوله ها در اثر رطوبت خوردگی لوله ها در اثر رطوبت رطوبت موجود با روغن ترکیب شده و ایجاد اسید و لجن در سیستم میکند.

نحوه شارژ گاز کولر گازی

همانطور که از اسم آن مشخص است ، شارژ گاز یعنی اضافه کردن و تزریق گاز به سیستم بر حسب نوع گاز آن R410 و R22 در حال حاظر در بازار نسبت به اسپلیت های موجود دو نوع گاز وجود دارد گاز: این گاز به دلیل ساختار شیمیایی که دارد باید به صورت مایع به کولر گازی تزریق شود.R410 گاز این گاز را میتوان به همان صورت گاز به سیستم تزریق کرد.R22 گاز

جمع آوری گاز کولر گازی

جمع آوری گاز کولر گازی

طریقه شارژ گاز کولر گازی

کولر گازی در دو حالت نیاز به شارژ گاز دارد:

1.در حالت نصب اولیه :

کپسول گاز را اندازه گیری کنید کاتالوگ دستگاه را مطالعه کرده به میزان گاز را بر حسب کیلوگرم دقت فرمایید مقدار گاز نوشته شده در کاتالوگ را از وزن کپسول کم کرده وزن به دست آمده وزنی است که کپسول باید بعد از شارژ دستگاه داشته باشد اگر برای نصب دستگاه بیش از 5 متر لوله کشی انجام شده باشد باید به ازای هر متر بیشتر حدود 21 گرم گاز بیشتر از گاز محاسبه شده به دستگاه تزریق کنید. ابتدا شیرهای گیج ( دستگاه اندازه گیری) را بسته و شیلنگ آبی رنگ را به شیر برگشت کمپرسور متصل نمایید. کپسول گاز را به شیلنگ زرد رنگ وصل کرده و شیر کپسول گاز را باز کنید. کپسول را مرتب وزن کرده تا به وزن محاصبه شده برسد سپس شیرها را بسته و کپسول را جدا کنید. در انتها با کمک دستگاه آمپراژ میزان شارژ را چک کرده و از کافی بودن گاز اطمینان حاصل نمایید.

2 . اضافه کردن شارژ گاز:

ابتدا شیرهای گیج ( دستگاه اندازه گیری) را بسته و شیلنگ آبی رنگ را به شیر برگشت کمپرسور متصل نمایید. کپسول گاز را به شیلنگ زرد رنگ وصل کرده و شیر کپسول گاز را باز کنید سپس کولر گازی خود را روشن کنید شیر آبی رنگ را باز کرده سپس با استفاده از گیج و یا آمپر مصرفی تنظیم شارژ نمایید. سپس با استفاده از گیج و یا آمپر مصرفی تنظیم شارژ نمایید. شیرهای گیج و کپسول گاز خود را ببندید کولر گازی را خاموش کرده و شیلنگ گیج را از شیر سرویس و کپسول گاز خود باز کنید. در زمانی که کولر گازی نصب شده باشد و احتیاج به جابه جایی آن شود شما میتوانید گاز دستگاه جمع کرده تا کولر گازی در زمان جابه جایی گاز خود را از دست ندهد.

جمع آوری گاز کولر گازی:

جمع آوری گاز یا به اصطلاح پمپ دان کردن یعنی هدایت کردن گاز از لوله ها و پنل کولر گازی به سمت کندانسور ( پنل بیرونی). باید توجه کرد که شیرها در هنگام کار کردن کولر گازی باز باشد. هم چنین درپوش شیرها را نیز باز کنید. اگر کولر خاموش بود باید کولر را برای مدت 10 تا 15 دقیقه روشن نگه دارید شیرهای گیج را کاملا بسته و شیلنگ گیج را به شیر سرویس وصل کنید شیر رفت را کاملا محکم ببندید و تا زمانی که عقربه گیج زیر صفر آمد صبر کرده و سپس شیر برگشت را نیز کاملا ببندید. پس از طی این مراحل دستگاه را خاموش کرده. حال میتوانید لوله های اتصال پنل داخلی و کندانسور را جدا نمود و به راحتی و بدون نشتی گاز کلر گازی را جابه جا کنید.

تست فشار و نشت یابی:

ابتدا از بسته بودن شیرها مطمئن شوید، با برداشتن درپوش شیر های کندانسور از بسته بودن آنها مطمئن شوید. سپس یک شیلنگ گیج را به شیر گاز وصل کرده و شیلنگ دیگر گیج را به کپسول ازت وصل کنید شیر کپسول را باز کرده تا فشار کپسول به 150 برسد. برای مطمئن شدن از نشتی نداشتن محل های جوشکاری آنها را آغشته به کف و صابون کرده و به فشار گیج دقت کنید زیرا اگر عقربه گیج پایین آمده باشد یعنی سیستم نشتی دارد. پس از طی کردن مراحل نشت یابی و تست فشار کپسول را جدا کنید و مراحل وکیوم را طی کنید.

وکیوم در نصب کولر گازی:

پس از جدا کردن کپسول ، پمپ وکیوم را وصل کنید. دقت داشته باشید که برای انجام عمل وکیوم از کمپرسور های معمولی استفاده نکنید زیرا عمل وکیوم را به خوبی انجام نمی پذیرد. اگر لوله کشی بیش تر از 10 متر بود زمان وکیوم حداقل 15 دقیقه و یا بیشتر است و اگر کمتر از 10 متر باشد حداقل زمان 10 دقیقه و یا بیشتر. درجه ی گیج باید تا زیر صفر برسد و دقت کنید که زمان وکیوم کردن به دو عامل بستگی دارد: 1 ظرفیت پمپ وکیوم 2 حجم کولر گاز برای مثال اگر برای وکیوم کردن از پمپ وکیوم با ظرفیت 8 متر مکعب استفاده کنید، اگر لوله کشی بیش تر از 10 متر بود زمان وکیوم حداقل 15 دقیقه و یا بیشتر است و اگر کمتر از 10 متر باشد حداقل زمان 10 دقیقه و یا بیشتر. در انتها زمانی که عمل وکیوم تمام شد شیر گیج را ببندید و پمپ وکیوم را خاموش کرده و پس از 5 دقیقه اگر درجه گیج بالا آمده باشد یعنی سیستم نشتی داشته ، و اگر درجه جابه جا نشده بود یعنی مشکلی در سیستم نبوده و پمپ را باز کرده و شیرها را باز کنید. پس از 5 دقیقه کولر گازی را روشن کرده.

تجهیزان نصب کولرگازی

تجهیزات نصب کولرگازی

نکات قابل توجه در نصب کولر گازی

1 توجه داشته باشید که پنل داخلی دستگاه باید کاملا تراز نصب گردد در غیر این صورت گاز به صورت نامساوی در دستگاه پخش شده و هم چنین آب از دستگاه چکه میکند. 2 دستگاه را در معرض نور بیرون نصب نکنید 3 به مصرف کننده توصیه کنید که از ورود و خروج هوای زیاد به داخل فضایی که پنل نصب کرده اید جلوگیری کنند زیرا در طولانی مدت موجب کم شدن بازده دستگاه میشود. 4 پنل داخلی را در محلی نصب کنید تا توزیع گرما و سرما به صورت مناسب و یکسان به تمام محیط داشته باشد. 5 داخل لوله ها را قبل از نصب حتما توسط گاز ازت تمیز کرده تا گرد و غبار در آن وجود نداشته باشد زیرا گردو غبار در لوله در طولانی مدت موجب آسیب به کولر گازی و کوتاه شدن عمر کمپرسور میشود. 6 ورودی و خروجی دستگاه را مسدود نکنید زیرا موجب کم شدن راندمان و آسیب به کولر گازی میشود. 7 اگر قرار بود دو کندانسور در کنار هم نصب گردد توجه داشته باشید که به هیچ وجه ورودی یک کندانسور روبه روی خروجی کندانسور دیگر نباشد. 8 کندانسور به صورتی نصب گردد که وزش باد به صورت مستقیم به سمت پروانه های آن نباشد. 9 نصب کندانسور در سایه باعث بالا رفتن راندمان دستگاه خواهد شد. 10 حتما پس از لوله کشی عملیات نشت یابی را انجام دهید. 11 هیچ گاه لوله کشی را از متراژ استاندارد بیشتر انجام ندهید زیرا باعث کاهش راندمان کولر گازی خواهد شد. 12 کندانسور و پنل داخلی نباید از نظر سطح نصب غیر استاندارد باشند. 13 تا جایی که امکان دارد مسیری که برای لوله کشی انتخاب میشود، مسیری باشد که کمترین نیاز به خم کردگی لوله را داشته باشد. 14 در لوله کشی توجه داشته باشید که بین لوله مایع و گاز حتما عایق وجود داشته باشد. 15 در هنگام لوله کشی به سایز لوله ها دقت کنید، در صورت صحیح نبودن سایز کولر گازی عمر مفید خود را از دست میدهد. این نکات، نکاتی مهم و تخصصی می باشند که مجموعه سرویسکاران میتواند در راستای خدمات مورد نظر شما با پایین ترین قیمت خدماتی کاملا تخصصی به شما ارائه دهد.

تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی و نصب کولر گازی:

1 متر و مولتی متر 2 چکش 3 دریل 4 آچار فرانسه 5 پیچ گوشتی دو سو و چهار سو 6 سیم چین 7 کاتر 8 گیج 9 پمپ وکیوم 10 لوله بر 11 پرچ کن لوله مسی 12 خم کن لوله مسی 13 گرد بر

کولر گازی از چه اجزایی تشکیل شده است؟

کولرهای گازی یکی از انواع سیستم ها ی تهویه مطبوع به حساب می آیند و دارای اجزای زیر میباشند: کمپرسور کندانسور شیر انبساط اوپراتور

راه اندازی کولر گازی

راه اندازی کولر گازی

انواع کولر گازی

1 .کولر گازی پنجره ای: از ابتدایی ترین نوع کولر گازی میتوان به کولر گازی پنجره ای اشاره کرد. که در این نوع از کولرهای گازی همه اجزای در یک قسمت به صورت یکپارچه قرار دارند. کولرهای پنجره ای دارای برق مصرفی تکفاز می باشند. بهتر است که برق مصرفی کولرهای پنجره را از پریز معمولی داخل منزل یا محل کار تامین نکرد و برق ان را از کنتور به صورت مجزا تهیه کرد . قسمتی از سیستم که هوای کمپرسور از آن خارج میشود باید در بیرون محیط قرار داشته باشد از همین رو اکثرا در ورودی پنجره ها نصب میگردد. و به عنوان کولر گازی پنجره ای شناخته شده است. 2 .کولر گازی پرتابل: این مدل کولر گازی برای فضاهای کوچک اجاره ای یا استفاده موقت حدود 20 الی 30 متر مربع حداکثرکاربرد داشته و چون دارای چرخ می باشند قابل حمل هستند. و این نوع کولرها در اماکنی که امکان نصب اسپلیت ها یا مدل پنجره ای وجود ندارد این کولر گازی گزینه خوبی است کولرهای گازی جدید پرتابل بدون نیاز به نصب با قابلیت حمل آسان و ظاهری بسیار شیک و زیبا, مناسب برای فضاهای کوچک طراحی گردیده است. این نوع کولر گازی ها نیز به صورت یک تکه مانند کولر پنجره ای میباشند و همه اجزای آن در یک قسمت هستند. با این تفاوت که این کولر ها قابل جابه جایی وحمل میباشند و هوای کندانسور به وسیله یک لوله خارج شده و احتیاج به محیط باز ندارد. از همین رو بیشتر برای کانکس ها و اتاقک های کوچک مورد استفاده قرار میگیرند. 3 .کولرگازی اسپلیت در این نوع از کولرها اجزای تشکیل دهنده به صورت یکپارچه و یک تکه نمیباشند. این کولر ها از دو قسمت تشکیل شده اند: پنل داخلی پنل بیرونی یا همان کمپرسور در این نوع ازکولرهای گازی کمپرسور در فضای بیرون قرار گرفته و به راحتی هوای گرم از آن خارج میشود و هم چنین صدای کمپرسور در فضای داخلی راه پیدا نمیکند. اسپلیت ها خود دارای انواع مختلفی میباشند، که در ادامه انواع آن را ذکر می کنیم:

انواع اسپیلت

3-1 اسپلیت های دیواری: این نوع اسپلیت ها داری یک پنل داخلی دیواری و یک پنل بیرونی میباشند که ظرفیت آنها حداقل 9000 و حداکثر 36000 میباشند. 3-2 اسپلیت سقفی زمینی: این نوع اسپلیت درای پنل داخلی میباشد که هم به سقف متصل میگردد و هم میتوان آن را بر روی زمین به صورت خوابیده قرار داد . 3-3 اسپلیت ایستاده: در این نوع اسپلیت پنل داخلی بزرگ تر با ظرفیت بالای 36000 میباشد و به علت پرتاب بالای باد آن و سرمایش و گرمایش بالای آن برای فضاهای بزرگ مانند رستوران , مساجد , سالن های اجتماع و …… مناسب میباشد. 3-4 اسپلیت سقفی دیواری: در اسپلیت های دیواری پنل به هیچ وجه نباید به سقف چسبیده باشد اما در این نوع از اسپلیت ها به دلیل اریب بودن دریچه باد آن پنل را هم میتوان به سقف متصل کرد و هم میتوان به دیوار وصل کرد. 3-5 داکت اسپلیت : در این نوع از اسپلیت ها میتوان از یک کمپرسور با چندین پنل استفاده کرد. برای نصب این نوع اسپلیت ساختمان شما باید کانال کشی شده باشد و پنل در داخل سقف کاذب جای گذاری میشود.

نکته مهم نصب کولرگازی

نکته مهم نصب کولرگازی

مزیت این سیستم اشغال نکردن فضا و استفاده از یک کمپرسور برای یک واحد میباشد. 3-6 اسپلیت کاستی: اسپلیت های کاستی بیشتر کاربری تجاری و اداری داشته. پنل داخلی در سقف کاذب تعبیه شده و دارای یک دریچه در وسط میباشد که در چهار سمت آن چهار دریچه دیگر وجود داشته که دریچه وسط هوا را گرفته و چهار دریچه کناری هوای خنک را به محیز باز میگردانند. (سرویسکاران با کادری دوره دیده امادگی هرگونه خدمت رسانی در حیطه خدمات فنی کولرگازی و سرویس کولرگازی و نصب کولرگازی و تعمیر کولرگازی می باشد.) سرویسکاران در کلیه مناطق تهران اماده خدمت رسانی در کلیه امور کولرگازی اعم از سرویس کولرگازی تعمیر کولرگازی نصب کولرگازی با قیمت ارزان و خدمات دهی در محل می باشد.

نکات مهم در نگهداری کولر گازی

کولر گازی یکی از مهمترین و اصلی ترین ابزارهای هر منزلی محسوب می شود که روزهای گرم تابستان بدون چنین دستگاه هوشمندی غیر ممکن است! کولر گازی و نصب کولر گازی یکی از کارهایی است که خانواده ها با ورود به یک منزل جدید آن را انجام می دهند. در واقع نصب کولر گازی بایستی توسط یک سرویسکار مجرب انجام شود تا مشکلی بوجود نیاید. از این رو بعد از نصب کولر گازی بایستی با رعایت نکاتی، باعث عملکرد بهتر دستگاه و در نتیجه طول عمر آن شوید. ما در این مطلب قصد داریم نکات مهمی که بایستی در نگهداری کولر گازی بدانید را برایتان ارائه دهیم.

چگونه از کولر گازی مراقبت کنیم؟

بعد از نصب کولر گازی، بایستی به نکات مهمی توجه کنید تا بتوانید برای سالهای سال از کولر خود استفاده کنید. اولین نکته ای که برای عملکرد درست کولر باید مدنظر قرار دارد، سرویس و تعمیر کولر گازی در زمان مناسب است، اگر به تازگی نصب کولر گازی خود را انجام داده اید، پیشنهاد می شود برای یک زمان مناسب در چند ماه آینده، با یک سرویسکار ماهر مشورت کرده و برای سرویس کولر گازی خود زمان مشخص کنید. اکثر مشکلاتی که در این زمینه پیش می آید، به دلیل بی توجهی به تعمیر کولر گازی است. همچنین یادتان باشد در هنگام فعالیت کولر گازی، پنجره های باز را ببندید، چرا که در این حالت هوای گرم وارد محیط داخل منزل شده و بخش عمده ای از توان کولر گازی برای خنک کردن این هوا شده و در نتیجه کمپرسور دچار خرابی و فرسودگی می شود. با سرد شدن فضای منزل، کولر را خاموش کنید، چرا که سرد کردن فضا نه تنها از لحاظ بهداشتی مناسب نیست، بلکه به کولر هم آسیب می زند. از این رو سعی کنید در زمان هایی که اوج گرما می باشد از کولر استفاده کنید.

نصب کولر گازی در تهران

نصب کولر گازی در تهران

مناطق تحت پوشش مجموعه سرویسکاران در تهران

اجودانیه ازگل اقدسیه الهیه امامزاده قاسم ولنجک باغ شاطر تجریش چیذر دربند کاشانک کامرانیه زعفرانیه محمودیه صاحبقرانیه قیطریه دزاشیب سعداباد محلاتی جماران بوعلی . سعادت آباد. مدیریت پونک صادقیه شهرآرا کوی نصر پردیسان شهرک آزمایش تهران ویلا طرشت توحید ایوانک شهرک قدس فرحزاد مخابرات شادمان جلال آل احمد ستارخان شهرک غرب گیشا مرزداران آرارات ونک ملاصدرا سید خندان قلهک اختیاریه پاسداران جردن ظفر امانیه دروس دولت شیخ بهایی ولیعصر مهران شیان علم وصنعت خاک سفید شمیران نو حکیمیه کوهسار سراج لویزان بنی هاشم دلاوران رسالت باقری فرجام هنگام میدان ملت شهر زیبا شهران کن بهاران باغ فیض پونک جنت اباد پیامبر ستاری باکری حصارک ارم اکباتان بیمه اپادانا سولقان بلوار فردوس ایران زمین ایرانشهر عباس اباد قزل قلعه سیندخت گاندی شیراز ارژانتین یوسف اباد ساعی امیراباد جمال زاده زرتشت فاطمی طالقانی بلوار کشاورز فلسطین کریم خان کردستان انقلاب ولیعصر حافظ وزرا شارق نظام اباد خواجه نظام امجدیه بهار اندیشه حشمتیه دبستان خواجه نصیر قصر ارامنه اپادانا امام حسین سهروردی بهشتی شریعتی شهید مدنی شیخ صفی مرو دشت مفتح هفت تیر مطهری سرباز مدان سپاه تهرانپارس دردشت زرکش فدک مجیدیه هفت حوض نارمک زرکش کرمان لشگر تسلیحات جشنواره سبلان سرسبز وحیدیه مدائن استاد معین شمشیری فتح مهراباد سی متری جی شهید دستغیب بریانک هاشمی هفت چنار کارو اذربایجان کارون سلسبیل ازادی امام خمینی جیحون رودکی دامپزشکی مالک اشتر نواب کارون سینا کمیل شیخ هادی انقلاب امیریه منیریه مخصوص قلمستان جمهوری انبار نفت هلال احمر عباسی پاستور حسن اباد منیریه ابوسعید حر دخانیات کارگر جنوبی وحدت اسلامی بهارستان فردوسی پامنار ابشار قیام تختی ایران کوث دروازه شمیران پانزده خرداد پیچ شمیران خراسان ری امین حضور کوثر مولوی دهقان لاله زار میدان قیام سعدی صفا تهران نو نیرو هوایی دهقان حافظیه امامت تهران نو دماوند پیروزی اشتیانی سرخه حصار زینبیه شکوفه جابری شاهین صددستگاه اهنگران فرزانه شیوا پرستار نبی اکرم سیزده ابان نیکنام هفده شهریور نبرد اهنگ خاوران دولاب ابوذر مظاهری شوش طیب اتابک افسریه قیام دشت مشیریه رضویه والفجر کیانشهر هاشم اباد خاورشهر بعثت خاوران جوادیه نازی اباد خزانه علی اباد یاخچی اباد رجایی تختی شهرک بعثت گلچین یافت اباد جلیلی زمزم سجاد مقدم امامزاده حسن قزوین باغ خزانه زهتابی قلعه مرغی فردوس صاحب الزمان شمس اباد شاد اباد خلیج فارس اتوبان ازادگان امام خمینی بهداشت شهرک ولیعصر خانی اباد دولت خواه عبدل اباد نعمت اباد اسماعیل اباد دیلمان منصوریه سرتخت ولی اباد تقی اباد نظامی شهادت فیروزابادی حمزه اباد دیلمان ظهیراباد کهریزک شهرک دریا ترانسر چیتگر شهرک ازادی شهرک استقلال ویلا شهر بزرگراه فتح شهرک شهرداری شهرک غزالی ورداورد شهرک دانشگاه شریف دهکده المپیک زیبا دشت پیکان شهر ازادشهر دریاچع چیتگر شهرک راه اهن شهید باقری زیبا دشت مجموعه سرویسکاران Serviskaran – servicekaran

در ویدئو زیر در مورد سوالات شما در مورد نصب کولر گازی به طور کامل پاسخ داده شده است

پرسش و پاسخ های متداول درباره نصب و راه اندازی اسپلیت

بسته به محل نصب و شرایط نصب کولر گازی زمان نصب آن متغیر است. برای مثال، نصب کولرگازی که ۱۰ متر لوله کشی داشته باشد با کولرگازی که ۵ متر لوله کشی دارد متفاوت می باشد. ولی در کل، زمان نصب اسپلیت در بهترین شرایط ۲ ساعت زمان میبرد اما مواقعی هم وجود دارد که نصب کولر گازی تا ۱۰ ساعت هم زمان برده است.


نصب کولر گازی شامل نصب کامل پنل لوله کشی، نصب کامل کمپرسور، وکیوم دستگاه و راه اندازی کامل دستگاه می باشد.


خیر، برقکاری و سیم کشی یک مسئله کاملا جدا می باشد که باید توسط تکنسین برقکار انجام شود. بهتر است قبل از اقدام به نصب، برقکاری و سیم کشی برای کولر گازی انجام شود. ولی در مواردی که کار تخصصی نباشد نصاب کولر گازی برقکاری دستگاه شما را هم انجام می دهد و هزینه جدا گانه ای بابت آن می پردازید.


خیر، اجرت نصب کولر گازی یک هزینه ثابت است ولی نصب کولر گازی در مواردی احتیاج به لوله سیم پایه و غیره دارد. در صورتی که لوازم خارج از جعبه کولر گازی لازم داشته باشد به هزینه نصب اضافه می گردد. برای مثال نصبی احتیاج به پایه دیواری و یا لوله کشی اضافه دارد. ولی در جای دیگر احتیاج به چنین مواردی نیست به همین دلیل قیمت نصب کولر گازی متفاوت می شود.


خیر اگر تکنسین ماهر کولر گازی دستگاه شما را باز کند، در هنگام نصب مجدد احتیاج به شارژ گاز نخواهید داشت. زیرا تکنسین، گاز دستگاه شما را در داخل کمپرسور جمع می کند که در هنگام نصب مجدد از همان گاز استفاده کند. اما اگر قبل از اینکه دستگاه باز شود دستگاه شما مقداری گاز کم دارد در این موارد پس از نصب و راه اندازی امکان دارد مقداری شارژ گاز لازم داشته باشد.


بله، مقدار استاندارد گاز موجود در دستگاه برای ۵ متر لوله کشی در نظر گرفته شده است. در صورتی که مقدار لوله کشی دستگاه شما اضافه گردد به ازای هر متر لوله کشی مقداری شارژ گاز باید انجام شود.


در مواردی در جایگاه مد نظری که می خواهیم کولر خود را نصب کنیم شرایط برای تخلیه آب دستگاه نیست و باید مسیری را به صورت عمودی به بالا طی کند. در این شرایط، از دستگاهی به نام پمپ درین استفاده می کنند که بتواند آب را در مسیر عمودی و رو به بالا پمپاژ و تخلیه کند. در این شرایط شما برای نصب کولر گازی خود به پمپ درین احتیاج خواهید داشت.


بله، تمامی خدماتی که سرویسکاران انجام می دهد شامل یک هفته مهلت تست و گارانتی می باشد که در صورتی که مشکلی در نصب کولر گازی شما باشد به صورت رایگان برای شما رفع ایراد می کند. اما برای مثال کولرگازی دست دوم نصب می شود که امکان دارد هر مشکلی از قبل داشته باشد که قبل از نصب مشخص نباشد و مربوط به نصب دستگاه نباشد. مثلا کمپرسور دستگاه سوخته باشد. این موارد بعد از نصب کامل دستگاه مشخص می شود و نمی توان قبل از نصب متوجه سلامت کامل آن شویم. در این موارد هیج مسئولیتی با شرکت نمی باشد.


اجرت نصب کولر گازی در سال ۱۴۰1 سیصد و پنجاه هزار تومان (450.000) می باشد که سالانه با توجه به تورم درصدی به قیمت آن اضافه می شود. اما این تنها اجرت نصب می باشد. امکان دارد برای نصب کولر گازی شما از پایه لوله کابل گازی و غیره استفاده شود که در صورت استفاده، هزینه آن جداگانه از شما دریافت می گردد. در مواردی هم دستگاه به هیچ کدام از این موارد نیاز ندارد که شما همان اجرت نصب را فقط پرداخت می کنید.


16 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

مایلید به گفتگو بپیوندید؟
ما دوست داریم شما هم در این بحث شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =

سفارش آنلاین سرویسکاران

سفارش شما با موفقیت ثبت شد

همکاران ما تا 20 دقیقه دیگر برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت و در تاریخ و ساعت وارد شده خدمات شما انجام خواهد شد.

توجه داشته باشید سفارش های بعد از ساعت 17 فردای آن روز پیگیری میشوند

دقیقه
ثانیه