شارژ کولر گازی جنرال

charge koler gazi general

شارژ  گاز کولر گازی جنرال برای جلوگیری خالی شدن کپسول شارژ و کاهش راندمان دستگاه اسپیلت جنرال می باشد. شارژ کولر گازی در تهران در کوتاه ترین مدت و با هزینه ای ناچیز نسبت به تعمیر کولر گازی جنرال و یا سرویس آن است.

پروسه شارژ کردن اسپیلت جنرال به صورت زیر است.

  • چنانچه کولر گازی دارای کمبود شارژ باشد و سرمای مناسب را به محیط انتقال ندهد.در این حالت سرویسکار با استفاده از دستگاه فشار،میزان گاز درون کپسول حامل گاز را اندازه گیری کرده و در صورت عدم نشتی لوله های انتقال گاز، تشخیص داده می شود که تکمیل شارژ صورت گیرد.
  • چنانچه کولر گازی کاملا فاقد گاز باشد و با روشن کردن پنل،پرتاب باد کولر در حالت cool مانند حالت fan می باشد.در این صورت به ازای مقدار استاندارد ظرفیت کپسول کولر جنرال+مقداری معین احتساب شده برای طول لوله ها،گاز کولر شارژ خواهد شد.

اکثر دستگاه های تهویه مطبوع نظیر کولرگازی جنرال برای خنک کردن محیط از گاز های فریونی استفاده می کنند، وجود این گازها برای عملکرد درست کولر گازی جنرال ضروری می باشد، بنابراین شارژ کولرگازی یکی از مهم ترین مواردی است، که در عملکرد بهتر اسپلیت جنرال تاثیر مستقیم می گذارد، شما باید به صورت سالانه اقدام به شارژ اسپلیت خود کنید، تا بتوانید از هوای مطبوع تری بهره مند شوید. در صورتیکه شما حداکثر به صورت سالانه گاز کولر گازی خود را شارژ نکنید، علاوه بر آنکه از احساس هوای مطبوع در محیط محروم می شوید، عملکرد کولر گازیتان هم دچار اختلال می شود.

سرویسکاران در زمینه سرویس کولر گازی جنرال و شارژ گاز کولر گازی جنرال و نصب کولر گازی جنرال در سراسر تهران(غرب تهران.شمال تهران . شرق تهران . جنوب تهران) آماده خدمات رسانی به شما همشهریا عزیز می باشد برای در یافت خدمات شارژ گاز کولر گازی خود با شما تماس های ما تماس بگیرید و یا سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا سرویسکاران ما در سریع ترین زمان به محل شما اعزام گردند.

در این بخش می خوانید:

شارژ کولرگازی جنرال

شارژ کولرگازی جنرال

چرا باید اقدام به شارژ کولر گازی جنرال کنیم؟

در ادامه این مطلب می خواهیم درباره اینکه گاز کولر گازی از چه موادی تشکیل شده، نحوه عملکرد آن چیست؟ و اینکه چه وظیفه ای بر عهده دارد، با شما صحبت کنیم. معمولا برای شارژ گاز کولر گازی از گازهای فریونی که در ایران ما آن ها را با نام گاز مبرد می شناسیم استفاده می کنند. گاز فریونی یا گاز مبرد ماده ای است که از طریق جذب حرارت موجود در محیط تبخیر می شود و پس از آن اقدام به خنک کردن محیط می کند. بیش ترین استفاده از گاز های مبرد در صنعت تولید کولر های گازی و یخچال ها می باشد. گاز کولر گازی تاثیر بسیاری در عملکرد سیستم دارد، به صورتی که کمبود گاز در کولر گازی جنرال عملکرد تمام سیستم را مختل می کند و سیستم را دچار خرابی می کند. گاز کولر گازی دو وظیفه دارد، که در ادامه آن ها را بیان می کنیم. 1- اولین وظیفه گاز کولر گازی خنک کردن محیط اطراف می باشد. 2- وظیفه دوم گاز کولر گازی خنک کردن کمپرسور کولر گازی می باشد.

بی شک برند جنرال یکی از محبوب ترین برندهای تولید کولر گازی و اسپیلت می باشد، این برند محبوب مورد استقبال بسیاری از مردم جامعه ما قرار گرفته است. در واقع بسیاری از افراد در منازل و یا محل کار خود از کولر گازی و اسپیلت جنرال استفاده می کنند. همانطور که خودتان هم می دانید استفاده از کولرگازی مزایای بسیاری دارد، برای آنکه شما بتوانید از مزایای بسیار کولر گازی استفاده کنید، نیاز دارید تا به طور سالانه کولرگازی جنرال خود را سرویس کنید، از مهم ترین بخش هایی که در حین سرویس کولر گازی مورد بررسی قرار می گیرد، چک کردن میزان گاز آن می باشد، در واقع شما باید به صورت سالانه میزان گاز کولر گازی را بررسی کنید، تا در صورت نیاز اقدام به شارژ گاز کولر گازی تان کنید.

چرا کولر گازی خنک نمی کند؟

یکی از مهم ترین مشکلات کولر گازی خنک نکردن محیط می باشد، اصلی ترین دلیلی که سبب می شود کولر گازی محیط اطراف را خنک نکند، تمام شدن گاز کولر گازی می باشد، بنابراین در صورتی که کولر گازی شما محیط اطراف را خنک نمی کرد در اولین اقدام میزان شارژ آن را بررسی کنید. در واقع میزان شارژ کولر گازی تاثیر بسیار زیادی در داشتن هوای مطبوع در محیط دارد، به عبارت دیگر میزان شارژ کولر گازی رابطه مستقیمی با کارایی کولر گازی و میزان سرمایش و گرمایش آن دارد. بنابراین حتما سعی کنید تا حداقل به صورت سالانه شارژ کولر گازی جنرال خود را بررسی کنید، و اگر اسپلیت شما نیاز شارژ داشت، حتما اقدام به شارژ مجدد آن کنید. شما زمانی که اقدام به شارژ گاز اسپلیت جنرال خود می کنید علاوه بر آنکه به افزایش طول عمر و بهبود کارایی کولر گازی کمک می کنید، می توانید از هوای مطبوع تری هم استفاده کنید .

شارژ گاز اسپلیت جنرال

شارژ گاز اسپلیت جنرال

چه زمانی باید کولر گازی جنرال را شارژ کنیم؟

1- در هنگام نصب کولرگازی جنرال ، در واقع زمانی که کولر نو می باشد، حتما باید گاز کولرگازی را شارژ کنیم. 2- زمانیکه گاز کولر گازی جنرال به طور کامل خالی شده است. 3- زمانیکه اسپلیت جنرال از کمبود گاز رنج می برد، باید اقدام به شارژ مجدد گاز کولر گازی جنرال کنیم. 4- زمانیکه کولر گازی محیط اطراف را خنک نمی کند. 5- زمانیکه فین های اوپراتور در حالت سرمایش، یخ می زنند. 6- اگر لوله رفت کندانسور یخ زد. 7- اگر فشار قسمت مکش سیستم کم شده باشد اگر شما به تازگی اقدام به خرید کولر گازی جنرال نکرده اید و در واقع کولر گازی شما نو نیست می توانید از طریق فشردن والف شیر سرویس کولر گازی جنرال از میزان گاز موجود در آن مطلع شوید، به طوری که اگر در هنگام فشردن والف شیر گازی از کولر گازی جنرال خارج نشد، نشان دهنده عدم وجود گاز در کولر گازی می باشد، اما اگر در هنگام فشردن والف شیر مقداری گاز، از آن خارج شد نشان دهنده وجود گاز در کولر گازی می باشد.

با سرویسکاران کولرگازی جنرال خود را شارژ کنید.

همانطور که در ابتدای این مطلب هم ذکر کردیم، شما باید به صورت سالانه اقدام به شارژ کولر گازی جنرال خود کنید، سوالی که احتمالا ذهن شما را به خود مشغول می کند، آن است که چطور باید اقدام به شارژ کولرگازی جنرال کنیم؟ بهترین روش برای شارژ اسپلیت جنرال آن است که با نمایندگی این برند تماس بگیرید، و از آنها درخواست کنید. یکی از بهترین و بزرگترین نمایندگی های برند جنرال در شهر تهران، مجموعه فنی و خدماتی سرویسکاران می باشد. مجموعه سرویسکاران که نمایندگی برند جنرال را دارد، این مجموعه که از کادری مجرب و حرفه ای تشکیل شده است، در کم ترین زمان ممکن، با بهترین کیفیت و کم ترین هزینه کولر گازی شما را شارژ می کند.