تعمیرات لوازم خانگی

تعمیر لوازم خانگی

(مجموعه سرویسکاران(در خصوص تعمیرات لوازم خانگی، تعمیر ماشین ظرفشویی، سرویس ماشین ظرفشویی، تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی، تعمیر یخچال، تعمیر یخچال ساید بای ساید، تعمیر ماکروویو، سرویس یخچال فریزر و… ) برگرفته از کادری مجرب و با تجربه اماده خدمت رسانی در سراسر استان تهران در حیطه ی تعمیرات لوازم خانگی و در کلیه ی برندها با ارزان ترین قیمت و سرویس دهی در محل در کلیه مناطق استان تهران می باشد.)

برندهایی مانند (سامسونگ، الجی، ابسال، هیمالیا، پاکشوما، بوش، مدیا، AEG و …)

در این بخش می خوانید:

امروزه در تمامی منزل ها و محل کار لوازم خانگی برقی و گازی به زیادی یافت می شود . یخچال ، تلویزیون ، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و غیره از جمله لوازم پر کاربرد در محل کار و منزل هستند . نگهداری و تعمیر این لوازم امری بسیار مهم بعد از انتخاب درست آن می باشد.

گروه فنی مهندسی سرویسکاران با کادری مجرب در زمینه تعمیر لوازم خانگی و نگهداری آن آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد.

لوازم خانگی به دو دسته لوازم حرارتی و لوازم الکتریکی تقسیم می شوند.

از جمله نگهداری و تعمیر لوازم خانگی به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  • تعمیر ماشین لباسشویی
  • تعمیر ماشین ظرفشویی
  • تعمیر تلویزیون
  • تعمیر ماکروویو
  • تعمیر یخچال
  • و غیره

لازم به ذکر است که تعمیرات و نصب لوازم خانگی امری بسیار تخصصی می باشد و حتما باید از افرادی متخصص و با تجربه کمک گرفت تا از هزینه های بعدی جلوگیری شود.

تعمیر لوازم خانگی در تهران

تعمیر لوازم خانگی در تهران

نکات مهم در تعمیرات لوازم خانگی برقی

انواع لوازم خانگی در صورت ایجاد خرابی و یا بروز عیب در ان ها ، باید توسط یک فرد متخصص عیب یابی و تعمیر گردد. اگر عیب بوجود امده در دستگاه به موقع رفع نشود ممکن است منجر به اسیب رسیدن به دستگاه برقی شود و پس مدتی دیگر به خوبی کار نکند. انتخاب تکنسین مربوط برای رفع عیب دستگاه نیز خود امری مهم و ضرروری می باشد زیرا اگر فردی متخصص را انتخاب نکنید، نیز به دستگاه اسیب وارد میشود.

نکته مهم در نگهداری لوازم خانگی برقی این است که بدنه این وسایل به هیچ عنوان نباید با آب شسته شود. شستشو توسط آب، بسیار خطرناک بوده و منجر به برق گرفتگی فرد می شود. موتور لوازم خانگی برقی باید به دور از تماس با آب قرار داشته باشد. پس از استفاده از وسیله، حتماً باید سیم آن را از پریز برق خارج نمود. در مورد ماشین لباس شویی و ماشین ظرف شویی، اتصالات لوله کشی آب و برق باید به درستی انجام شود. اگر لوله های آبرسانی وسیله به درستی انجام نشود، ممکن است آب از محل اتصالات، نشت پیدا کند.

یکی از مشکلاتی که برای ماشین ظرف شویی اتفاق می افتد این است که ظروف را به خوبی خشک نمی کند. علت ممکن است مربوط به نقص در المنت یا ترموستات وسیله باشد. در این صورت برای تعمیر ماشین ظرف شویی، باید وسیله را از برق جدا کنید. سپس وضعیت سیم ها و مدارهای الکتریکی دستگاه را کنترل کنید. اگر تخصصی در این مورد ندارید، توصیه می کنیم حتماً از کارشناس فنی نمایندگی مجاز، برای این کار کمک بگیرید.

در حالت دیگر ممکن است ترموستات خراب باشد. ترموستات ماشین ظرف شویی، حکم یک دماسنج را دارد. در این حالت است که ترموستات به خوبی عمل نکرده و قبل از خشک شدن ظرف ها، دستگاه خاموش می شود. برای رفع این عیب، حتماً اتصالات ترموستات باید توسط یک مولتی متر کنترل شود.

برای تعمیر ماشین ظرف شویی که درب آن بسته نمی شود، باید لولای در و اتصالات پلاستیکی مربوط به آن، بررسی شود و در صورت خرابی، تعویض گردد. اگر ماشین ظرف شویی نتواند به خوبی ظرف ها را تمیز کند، علت در کثیفی فیلتر دستگاه است. برای رفع این عیب، باید نسبت به تمیز نمودن فیلتر اقدام کرد.

در مورد عیب یابی و تعمیر ماشین لباس شویی، توجه به برخی نکات، حائز اهمیت است. پس از اینکه نصب ماشین لباس شویی توسط متخصص فنی نمایندگی انجام شد، ممکن است بلافاصله پس از نصب و یا به مرور زمان، وسیله برقی دچار برخی مشکلات شود. اگر ماشین لباس شویی روشن نشود، باید تمامی اتصالات مربوط به سیستم برق رسانی به دستگاه را چک کرد.

اگر ماشین لباسشویی نتوانست ابگیری کند و یا دارای نشتی اب بود و یا اب را از داخل دیگ لباسشویی خارج نکرد، علت ان در سیستم ورودی و خروجی اب است که باید برای تعمیر، مسیرهای ورود و خروج اب را کنترل کرد.شلنگ ها را از نظر نشتی اب بررسی نمود و حتما باید پمپ دستگاه بررسی و کنترل گردد.

مشکلات اساسی که برای انواع یخچال به وجود می آید، اختلال در سیستم برودت، گرم شدن بیش از حد داخل یخچال، خرابی لاستیک درب یخچال و تولید سر و صدا از موتور یخچال در هنگام کار کردن است. برای تعمیر یخچال، بهتر است ابتدا سیستم درجه بندی داخلی یخچال که مربوط به تنظیم دماست، بررسی شود. علت اصلی عدم سرمایش کافی یخچال، به اختلال در گاز داخل لوله های یخچال است. درب یخچال باید از نظر سلامت لاستیک اطراف آن کنترل شود.

برخی مشکلات متداولی که ممکن است برای انواع ماکروویو ها بوجود اید عبارت است از عدم چرخش ظرف داخل ماکروویو در این صورت باید موتور صفحه گردون کف مایکروفر تعویض شود. اگر گریل ماکروویو کار نمیکند علت ان از المنت ، ترموستات و برد میتواند باشد. اگر ماکروویو جرقه میزند میتواند مشکل از لامپ مگنتران باشد یا اینکه فلزی داخل دستگاه باشد و یا اینکه صفحه میکا نیاز به تعویض داشته باشد. اگر ماکروویو روشن نمیشود یعنی برد نیاز به تعمیر دارد.

اینها برخی از مشکلات متداول ماکروویو ها هستند که حتما باید توسط تکنسین متخصص عیب یابی و تعمیر شود تا از صرف هزینه های دوباره جلوگیری شود.

به طور کلی برای تعمیرات لوازم خانگی برقی، بهتر است ابتدا عیب دستگاه را مشخص کنید. یخچال، ماشین لباس شویی و ماشین ظرف شویی و ماکروویو از مهم ترین و پیچیده ترین لوازم برقی هستند؛ پس تعمیر این نوع دستگاه ها حتماً باید توسط فرد ماهر انجام پذیرد.

تعمیرکار لوازم خانگی برقی در تهران

تعمیرکار لوازم خانگی برقی در تهران

سرویسکاران در کلیه مناطق تهران اماده خدمت رسانی در کلیه امور تعمیر لوازم خانگی در محل و قیمت پایین می باشد.

اجودانیه ازگل اقدسیه الهیه امامزاده قاسم ولنجک باغ شاطر تجریش چیذر دربند کاشانک کامرانیه زعفرانیه محمودیه صاحبقرانیه قیطریه دزاشیب سعداباد محلاتی جماران

بوعلی . سعادت آباد. مدیریت پونک صادقیه شهرآرا کوی نصر پردیسان شهرک آزمایش تهران ویلا طرشت توحید ایوانک شهرک قدس فرحزاد مخابرات شادمان جلال آل احمد ستارخان شهرک غرب گیشا مرزداران

آرارات ونک ملاصدرا سید خندان قلهک اختیاریه پاسداران جردن ظفر امانیه دروس دولت شیخ بهایی ولیعصر

مهران شیان علم وصنعت خاک سفید شمیران نو حکیمیه کوهسار سراج لویزان بنی هاشم دلاوران رسالت باقری فرجام هنگام میدان ملت

شهر زیبا شهران کن بهاران باغ فیض پونک جنت اباد پیامبر ستاری باکری حصارک ارم اکباتان بیمه اپادانا سولقان بلوار فردوس ایران زمین

ایرانشهر عباس اباد قزل قلعه سیندخت گاندی شیراز ارژانتین یوسف اباد ساعی امیراباد جمال زاده زرتشت فاطمی طالقانی بلوار کشاورز فلسطین کریم خان کردستان انقلاب ولیعصر حافظ وزرا

شارق نظام اباد خواجه نظام امجدیه بهار اندیشه حشمتیه دبستان خواجه نصیر قصر ارامنه اپادانا امام حسین سهروردی بهشتی شریعتی شهید مدنی شیخ صفی مرو دشت مفتح هفت تیر مطهری سرباز مدان سپاه

تهرانپارس دردشت زرکش فدک مجیدیه هفت حوض نارمک زرکش کرمان لشگر تسلیحات جشنواره سبلان سرسبز وحیدیه مدائن

استاد معین شمشیری فتح مهراباد سی متری جی شهید دستغیب

بریانک هاشمی هفت چنار کارو اذربایجان کارون سلسبیل ازادی امام خمینی جیحون رودکی دامپزشکی مالک اشتر نواب کارون سینا کمیل

شیخ هادی انقلاب امیریه منیریه مخصوص قلمستان جمهوری انبار نفت هلال احمر عباسی پاستور حسن اباد منیریه ابوسعید حر دخانیات کارگر جنوبی وحدت اسلامی

بهارستان فردوسی پامنار ابشار قیام تختی ایران کوث دروازه شمیران پانزده خرداد پیچ شمیران خراسان ری امین حضور کوثر مولوی دهقان لاله زار میدان قیام سعدی

صفا تهران نو نیرو هوایی دهقان حافظیه امامت تهران نو دماوند پیروزی اشتیانی سرخه حصار زینبیه

شکوفه جابری شاهین صددستگاه اهنگران فرزانه شیوا پرستار نبی اکرم سیزده ابان نیکنام هفده شهریور نبرد اهنگ خاوران دولاب ابوذر

مظاهری شوش طیب اتابک افسریه قیام دشت مشیریه رضویه والفجر کیانشهر هاشم اباد خاورشهر بعثت خاوران

جوادیه نازی اباد خزانه علی اباد یاخچی اباد رجایی تختی شهرک بعثت

گلچین یافت اباد جلیلی زمزم سجاد مقدم امامزاده حسن قزوین باغ خزانه زهتابی قلعه مرغی

فردوس صاحب الزمان شمس اباد شاد اباد خلیج فارس اتوبان ازادگان امام خمینی بهداشت شهرک ولیعصر

خانی اباد دولت خواه عبدل اباد نعمت اباد اسماعیل اباد

دیلمان منصوریه سرتخت ولی اباد تقی اباد نظامی شهادت فیروزابادی حمزه اباد دیلمان ظهیراباد کهریزک

شهرک دریا ترانسر چیتگر شهرک ازادی شهرک استقلال ویلا شهر بزرگراه فتح شهرک شهرداری شهرک غزالی ورداورد شهرک دانشگاه شریف

دهکده المپیک زیبا دشت پیکان شهر ازادشهر دریاچع چیتگر شهرک راه اهن شهید باقری زیبا دشت.

مجموعه سرویسکاران Serviskaran – servicekaran