نصب کولر گازی در تهران

نصب کولر گازی در تهران
خدمات درسراسر تهران ثبت سفارش تلفنی و آنلاین
سفارش خود را آنلاین ثبت کنید
nasbe-kolergazi-dar-tehran

از دغدغه های اصلی کسانی که اقدام به خرید کولر گازی می کنند و یا قصد جا به جا کردن کولر گازی را دارند، نصب آن می باشد، همانطور که می دانید نصب کولر گازی شامل دو مرحله می باشد، که این دو مرحله شامل نصب یونیت داخلی و خار جی می باشد. یونیت داخلی که همان اسپیلت می باشد، که داخل ساختمان نصب می شود، یونیت خارجی که شامل کندانسور، کمپرسور و گاز فریونی می باشد، که در فضای خارجی ساختمان مثل پشت بام و یا بالکن نصب می شود. اگر شما به تازگی اقدام به خرید کولر گازی کرده باشید، باید مراحل نصب را به نمایندگی برند خریداری شده بسپارید، تا کولر گازی شما شامل گارانتی و خدمات پس از فروش شود، اما اگر کولر گازی خود را به تازگی نخریده اید و قصد جا به جا کردن آن را دارید، می توانید از سرویسکاران کمک بگیرید. مجموعه فنی خدماتی سرویسکاران، متشکل از کادری حرفه ای و مجرب آماده خدمت رسانی به شما در زمینه نصب کولر گازی در کم ترین زمان ممکن در سراسر شهر تهران می باشد.

هزینه نصب کولر گازی در تهران

هزینه نصب کولر گازی شامل هزنه اجرت نصب و قطعات مصرفی در صورت نیاز می باشد.  قطعات در صورت نیاز تهیه می شود و قیمت آن توسط سرویسکار به شما اعلام میشود.
هزینه و تعرفه نصب کولر گازی و اسپلیت در سال 1401
تعرفه اجرت نصب کولر گازی برابر با 450 هزار تومان می باشد و تعرفه برچیدن کولر گازی با جمع کردن کامل گاز 180 هزار تومان می باشد.

 

 

در این بخش می خوانید:

نصاب کولر گازی در تهران

نصاب کولر گازی در تهران

مراحل نصب کولر گازی

نصب کولر گازی یک کار کاملا تخصصی می باشد که شما باید آن را به یک نیروی متخصص بسپارید، همانطور که گفتیم نصب کولر گازی شامل دو مرحله می باشد، مرحله اول نصب یونیت داخلی، مرحله دوم نصب یونیت خارجی.

نصب پنل داخلی

اولین کار برای نصب پنل داخلی پیدا کردن مکان مناسب می باشد، برای اینکار باید یک دیوار که تحمل وزن اسپیلت را دارد و نور خورشید مستقیما به آن نمی تابد انتخاب کنید. همچنین باید دیواری را انتخاب کنید که حدود 15 سانتی متر فضای باز اطراف پنل وجود داشته باشد. پنل باید حداقل 2 متر از سطح زمین فاصله داشته باشد. همچنین پنل باید حداقل 1 متر از آنتن، پریز برق،خطوط اتصال تلویزیون و وسایلی از این دست دور باشد، زیرا نویز حاصل از این وسایل می تواند منجر به خرابی کولر گازی شود. از نصب پنل در مکان هایی که امکان نشت گاز در آن ها وجود دارد جدا خودداری کنید. در مرحله دوم صفحه نصب را بر روی دیوار مورد نظر محکم کنید، از تراز بودن صفحه نصب اطمینان حاصل کنید. در مرحله سوم متناسب با محل نصب کولر گازی، یک سوراخ بر روی دیوار ایجاد کنید. در مرحله چهارم از درست بودن اتصال های کابل های برق اطمینان حاصل کنید، سپس لوله هایی مثل لوله تخلیه آب را متصل کنید و در نهایت پنل داخلی را بر روی صفحه نصب متصل کنید. پس از پایان یافتن مراحل نصب پنل داخلی اقدام به نصب پنل خارجی کنید.

نصب پنل خارجی

پس از نصب پنل داخلی، شما باید پنل خارجی کندانسور را نصب کنید، برای نصب پنل خارجی ابتدا باید مکان مناسب را پیدا کنید، مکانی که انتخاب می کنید، نباید پر تردد باشد، همچنین این مکان باید از تابش مستقیم نور خورشید دور باشد. پس از پیدا کردن مکان مناسب پایه های پنل بیرونی را نصب کنید. مانند نصب پنل داخلی اتصالات مورد نیاز را انجام دهید، و در نهایت پنل خارجی را در مکان مورد نظر فیکس کنید. پس از نصب پنل خارجی باید مراحل نصب را کامل کنید، البته همانطور که گفتیم نصب کولر گازی کاری تخصصی می باشد و نصب کولر گازی را باید به نیروی متخصص بسپارید.

نصب کولر گازی در تهران

نصب کولر گازی در تهران

خدمات نصب کولر گازی در تهران

بی شک هیچ چیزی در روزهای گرم و آتشین تابستان به اندازه کولر گازی مهم و نیاز نیست، خرید و نصب کولر گازی در تهران را می توانید به راحتی و در کوتاهترین زمان ممکن از مجموعه قدرتمند سرویسکاران بخواهید. زمانیکه که از گرمای روزهای تابستان به خانه پناه می برید، هیچ چیزی به اندازه هوای مطبوع و خنک کولر گازی خستگی را از تنمان دور نمی کند. از این رو کولر گازی یکی از مهمترین و اصلی ترین ابزار ها در هر منزلی می باشد که به لطف پیشرفت علم و تکنولوژی امروزه کولرهای گازی در انواع مختلفی همچون: کولر پرتابل، کولر اسپلیت و کولرهای پنجره ای تولید و به بازار عرضه شده اند. البته مدل های دیگر کولر گازی هم طراحی و عرضه شده اند، منتها این سه مدل بیشتر از مدل های دیگر برای مصارف خانگی و اداری مورد استفاده قرار می گیرد. خرید کولر گازی بایستی با دانش کافی انجام شود تا بتوانید بهترین دستگاه را برای منزل خود خریداری کنید. همچنین برای نصب کولر گازی در تهران هم می توانید از خدمات مجموعه سرویسکاران استفاده کنید، که در ادامه مراحل نصب کولرگازی را با جزئیات برای شما تشریح می کنیم. بعد از خرید کولر، مرحله نصب کولر گازی مطرح می شود که بایستی توسط یک سرویسکار معتبر و حرفه ای انجام شود. برای نصب کولر گازی در تهران کافیست اسم نصاب کولر گازی را گوگل کنید تا لیستی از شماره تماس ها ظاهر شود. شما می توانید با هر کدام که فاصله نزدیک تری با شما دارند تماس بگیرید. البته نصب کولر گازی از اهمیت بسزایی برخوردار است و با یک نصب نامناسب توسط سرویسکار غیرحرفه ای کافیست تا بارها به مشکل برخورد کنید. از این رو ما پیشنهاد می کنیم برای تعمیر، سرویس و نصب کولر گازی در تهران با سرویسکاران هماهنگ کنید. سرویسکاران می تواند به راحتی و در مدت کوتاهی کولر شما را نصب کند. همچنین توانایی افراد آموزش دیده این مجموعه برای نصب کولر گازی در تهران سبب شده تا مشتریان تمامی کارها را به این مرکز بسپارند.

نتیجه گیری

از کاربردی ترین وضروری ترین وسایلی که این روزها در همه منازل مشاهده می شود، کولر گازی می باشد، داشتن دانش برای خرید و نصب کولر گازی از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد، در صورتی که قصد خرید و یا نصب کولر گازی دارید، حتما از یک تیم حرفه ای کمک بگیرید. یکی از حرفه ای ترین مجموعه های خدماتی در زمینه خرید و نصب پکیج، مجموعه سرویسکاران می باشد، این مجموعه متشکل از کادری حرفه ای و مجرب آماده خدمت رسانی برای نصب کولر گازی در شهر تهران می باشد، شما می توانید نصب کولر گازی خود را با خیالی آسوده به مجموعه سرویسکاران بسپارید. شما می توانید در کم ترین زمان ممکن از طریق تماس گرفتن یا به کمک اپلیکیشن خدمات منزل سرویسکاران، به تعمیرکاران مجرب لینک شوید.

پرسش و پاسخ های متداول درباره نصب کولر گازی در تهران

بسته به محل نصب و شرایط نصب کولر گازی در تهران زمان نصب آن متغیر است. برای مثال، نصب کولرگازی در تهران که ۱۰ متر لوله کشی داشته باشد با کولرگازی که ۵ متر لوله کشی دارد متفاوت می باشد. ولی در کل، زمان نصب اسپلیت در هران در بهترین شرایط ۲ ساعت زمان میبرد اما مواقعی هم وجود دارد که نصب کولر گازی تا ۱۰ ساعت هم زمان برده است.

نصب کولر گازی در تهران شامل نصب کامل پنل لوله کشی، نصب کامل کمپرسور، وکیوم دستگاه و راه اندازی کامل دستگاه می باشد.

خیر، برقکاری و سیم کشی یک مسئله کاملا جدا می باشد که باید توسط تکنسین برقکار انجام شود. بهتر است قبل از اقدام به نصب، برقکاری و سیم کشی برای کولر گازی انجام شود. ولی در مواردی که کار تخصصی نباشد نصاب کولر گازی برقکاری دستگاه شما را هم انجام می دهد و هزینه جدا گانه ای بابت آن می پردازید.

خیر، اجرت نصب کولر گازی در تهران یک هزینه ثابت است ولی نصب کولر گازی در تهران در مواردی احتیاج به لوله سیم پایه و غیره دارد. در صورتی که لوازم خارج از جعبه کولر گازی لازم داشته باشد به هزینه نصب اضافه می گردد. برای مثال نصبی احتیاج به پایه دیواری و یا لوله کشی اضافه دارد. ولی در جای دیگر احتیاج به چنین مواردی نیست به همین دلیل قیمت نصب کولر گازی در تهران متفاوت می شود.

خیر اگر تکنسین ماهر کولر گازی دستگاه شما را باز کند، در هنگام نصب مجدد احتیاج به شارژ گاز نخواهید داشت. زیرا تکنسین، گاز دستگاه شما را در داخل کمپرسور جمع می کند که در هنگام نصب مجدد از همان گاز استفاده کند. اما اگر قبل از اینکه دستگاه باز شود دستگاه شما مقداری گاز کم دارد در این موارد پس از نصب و راه اندازی امکان دارد مقداری شارژ گاز لازم داشته باشد.

بله، مقدار استاندارد گاز موجود در دستگاه برای ۵ متر لوله کشی در نظر گرفته شده است. در صورتی که مقدار لوله کشی دستگاه شما اضافه گردد به ازای هر متر لوله کشی مقداری شارژ گاز باید انجام شود.

در مواردی در جایگاه مد نظری که می خواهیم کولر خود را نصب کنیم شرایط برای تخلیه آب دستگاه نیست و باید مسیری را به صورت عمودی به بالا طی کند. در این شرایط، از دستگاهی به نام پمپ درین استفاده می کنند که بتواند آب را در مسیر عمودی و رو به بالا پمپاژ و تخلیه کند. در این شرایط شما برای نصب کولر گازی خود به پمپ درین احتیاج خواهید داشت.

بله، تمامی خدماتی که سرویسکاران انجام می دهد شامل یک هفته مهلت تست و گارانتی می باشد که در صورتی که مشکلی در نصب کولر گازی شما باشد به صورت رایگان برای شما رفع ایراد می کند. اما برای مثال کولرگازی دست دوم نصب می شود که امکان دارد هر مشکلی از قبل داشته باشد که قبل از نصب مشخص نباشد و مربوط به نصب دستگاه نباشد. مثلا کمپرسور دستگاه سوخته باشد. این موارد بعد از نصب کامل دستگاه مشخص می شود و نمی توان قبل از نصب متوجه سلامت کامل آن شویم. در این موارد هیج مسئولیتی با شرکت نمی باشد.

اجرت نصب کولر گازی در تهران در سال ۱۴۰۰ سیصد و پنجاه هزار تومان (350000) می باشد که سالانه با توجه به تورم درصدی به قیمت آن اضافه می شود. اما این تنها اجرت نصب می باشد. امکان دارد برای نصب کولر گازی شما از پایه لوله کابل گازی و غیره استفاده شود که در صورت استفاده، هزینه آن جداگانه از شما دریافت می گردد. در مواردی هم دستگاه به هیچ کدام از این موارد نیاز ندارد که شما همان اجرت نصب را فقط پرداخت می کنید.

3 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

مایلید به گفتگو بپیوندید؟
ما دوست داریم شما هم در این بحث شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − سیزده =

سفارش آنلاین سرویسکاران

سفارش شما با موفقیت ثبت شد

همکاران ما تا 20 دقیقه دیگر برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت و در تاریخ و ساعت وارد شده خدمات شما انجام خواهد شد.

توجه داشته باشید سفارش های بعد از ساعت 17 فردای آن روز پیگیری میشوند

دقیقه
ثانیه