شارژ گاز کولر گازی ال جی

شارژ گاز کولر گازی ال جی
خدمات درسراسر تهران ثبت سفارش تلفنی و آنلاین
سفارش خود را آنلاین ثبت کنید
charge kolergazi LG

کولر های گازی ال جی به علت حساسیت بالا به کمبود و یا نبود شارژ گاز فریونی،به صورت دوره ای و در پروسه های زمانی معین می بایست از نظر شارژ گاز بررسی گردند.

گازهای فریونی مصرف شده توسط اسپیلت های ال جی نقش تامین سرمای محیط و نیز نقش پایین آوردن دمای کندانسور را دارند. گازهای معروف در شارژ کولر گازی در تهران شامل مبرد های R22-R410A-R407A می باشند که معروف ترین و پرکاربرد ترین آن ها مبرد R22 است.انتخاب نوع گاز اسپیلت های ال جی نیز با توجه به مدل آن و مدت کارکرد آن ها و نیز موقعیت آب و هوایی محیط،تعیین می گردد.

چنانچه موقعیت اسپیلت ال جی شما با مواردی که در ادامه ذکر می شود یکسان است،در نظر داشته باشید که دستگاه نیاز به شارژ دارد.

برای شارژ گاز کولر گازی ال جی LG خود در تهران فقط کافیست با شماره تماس های سرویس کاران در تماس باشید و یا سفارش خود را آنلاین ثبت کنید.

سرویسکاران در زمینه های سرویس کولر گازی ال جی . شارژ گازی کولر گازی الجی و تعمیر کولر گازی الجی در غرب تهران . شرق تهران . شمال تهران و جنوب تهران آماده خدمات رسانی به شما همشهریان عزیز می باشد.

سرویسکاران خدمات شارژ گاز کولر گازی ال جی را با ضمانت کیفیت و ضمانت قیمت با متخصصین دوره دیده ارائه می دهد.

هزینه شارژ گاز کولر گازی الجی

هزینه شارژ گاز کولر گازی به موارد بسیاری بستگی دارد که تمامی این عوامل بر قیمت و هزینه شارژ گاز تاثیر گذار است از جمله این موارد شامل قدرت و ظرفیت کولر گازی شما،مقدار کمبود گاز کولر گازی شما،نوع گاز مبرد اسپلیت شما و…..

هزینه شارژ گاز کولر گازی ال جی در سال 1401

از 150 هزار تومان تا 850 هزار تومان برای دستگاه های اسپلیت و برای دستگاه های ایستاده تا 1 ملیون 300 هزار تومان می باشد.

که قبل از اجرا با چک کردن کولر گازی شما اعلام می شود که در صورت تمایل برای شما خدمات انجام می شود.


در این بخش می خوانید:

شارژ کولرگازی ال جی

شارژ کولرگازی ال جی

تشخیص زمان شارژ کولر گازی ال جی

  1. در صورت خرید دستگاه کارنکرده و نو،اسپیلت به صورت شرکتی دارای مقدار معینی (به اندازه 5 متر لوله و به میزان 100 گرم)گاز داخل آن به عنوان پیشفرض وجود دارد.این در حالیست که این مقدار گاز برای همان 5 متر لوله استاندارد است و در صورت نیاز به لوله کشی اضافی،به ازای هر متر لوله اضافی،بیست گرم گاز توسط سرویسکار به داخل مخزن کمپرسور منتقل شده و پس از باز کردن شیر سرویس،گاز به صورت ارگانیک به کل سیستم تبرید انتقال پیدا می شود.

  2. در صورت خرید کولر گازی کارکرده ال جی و قبل از راه اندازی آن حتما با یک سرویسکار کولر گازی ال جی تماس گرفته تا وضعیت کنونی شارژ گاز دستگاه مشخص شده و تصمیم به شارژ و یا عدم شارژ اتخاذ شود.
  3. در صورتی که کولر گازی سرمای متعادل و مطبوع نداشته،با نمایندگی مجاز ال جی تماس گرفته و در صورتی که مشکل از دیگر قسمت های کولر گازی نبود و نیز تشخیص داده شد که کولر گازی فاقد شارژ است،اقدام به شارژ آن کنید.برای تست مقدار گاز کولر گازی می توانید والف (valve) شیر دستگاه را باز کنید و در صورت عدم پاشش گاز به محیط بیرون،در نظر داشته باشید که کولر گازی فاقد شارژ می باشد.
  4. چنانچه هیچکدام از موارد ذکر شده پیش نیامده باشد و سرویسکار تشخیص به شارژ اسپیلت دهد(تکمیل شارژ کولر گازی ال جی).در نظر داشته باشید گاهی اوقات جهت بهبود عملکرد کولر گازی و بهینه سازی مصرف آن شارژ گاز در الویت قرار خواهد گرفت.معمولا نشتی های موجود در لوله های اتصال گاز،گاها باعث کاهش فاحش گاز کولر گازی می شود.

امروزه به دلیلی منافعی که استفاده ی کولر گازی از کولر های آبی و … دارد اکثرا تمامی افراد اقدام به خرید کولر گازی می نمایند. پس در پی استفاده ی زیاد کولر گازی در مدل های گوناگون ومحبوب شدن این وسیله در بین مردم شارژ کولرگازی هم از اهمیت فراوانی برخوردار شد. در اکثر مواقع در بیشتر مدل ها انجام تهویه توسط گازهای مخصوصی صورت می گیرد. به نظر شما نبود و یا کمبود این گاز چه مشکلی ایجاد می کند؟ در صورت کم بودن گاز این دستگاه ها کارایی و عملکرد کولرگازی دچار مشکل شده. به طور مثال زمانی که گاز کولرگازی کم شود دیگر به اندازه ی کافی قدرت ندارد و سرما نمی دهد. در زمانی که تعمیر کار متخصص کولرگازی را شارژ نموده کارکرد کولر گازی بسیار مناسب می شود و شما تغییر آن را کاملا متوجه می شوید. در ادامه نکاتی راجع به شارژ کولرگازی در تهران مطرح می کنیم.

شارژ کولرگازی ال جی به چه صورت می باشد؟

همانطور که در مطلب بالا اشاره کردیم شارژ کولرگازی یکی از اصلی ترین مسئله در خنک کردن می باشد. باید در نظر داشت کولر گازی ها بستگی به نوعی که دارند باید توسط گاز شارژ شود. پس گاز های گوناگونی برای شارژ کولرگازی وجود دارد. R22, R410A از پرکاربردترین گازها می باشد. به این نکته توجه داشته باشید که شارژ کولرگازی ال جی بستگی به مدل آن دارد. بسته به مدل آن از گازهای گوناگونی برای شارژ آن استفاده می شود. اما روند شارژ کردن تمامی کولر های گازی تقریبا یکی بوده.

شارژ گاز اسپلیت الجی

شارژ گاز اسپلیت الجی

آیا زمان های شارژ کولرگازی اسپلیت ال جی متفاوت می باشد؟

در سه صورت شارژ کولرگازی اسپلیت ال جی صورت می گیرد. زمانی که اسپلیت تازه خریداری شده باشد. بعد از مدتی گاز کولرگازی کم می شود در این شرایط هم احتیاج به شارژ گاز کولرگازی می باشد. در بعضی از مواقع امکان دارد کولرگازی شما احتیاج به شارژ اضافه ی کولرگازی داشته باشد. زمانی که کولرگازی خود را تازه تهیه می کنید کولرگازی ال جی احتیاج به شارژ گاز دارد. برای شارژ کولر گازی ای که تازه نصب شده است باید توجه داشته باشید که هیچ گونه رطوبت و یا هوا در دستگاه وجو نداشته باشد. پس از مطمئن شدن از نبود هوا و رطوبت باید شیر مربوطه را باز کرده و گاز را به داخل دستگاه منتقل کنید. این موضوع را در نظر داشته باشید مقدار گازی که شرکت در سیستم خود قرار می دهد تنها برای 5 متر لوله می باشد در صورت بیشتر شدن آن باید مقدار گاز بیشتری را برای آن در نظر بگیرید. دومین موردی که برای شارژ کولرگازی ال جی درنظر گرفته می شود، در صورت خالی بدون آن از گاز می باشد. دانستن خالی بودن کولرگازی از گاز کار بسیار ساده ای می باشد. شیر مربوط را باز کرده و در صورت عدم خروج گاز متوجه خالی بودن آن می شوید.

یک نکته را در تمام حالات فراموش نکنید آن هم وکیوم کردن کولرگازی می باشد. در ضمن اگر احساس می کنید سوراخی وجود دارد که باعث از دست رفتن گاز می شود جلوی آن را بگیرید چرا که برای شما مشکل آفرین می شود. شارژ کولر گازی ال جی یکی از موارد مهمی برای کسانی می باشد که از این برند استفاده می کنند. البته لازم به ذکر می باشد که شارژ گاز کولر گازی مهم برای هر برندی از کولر گازی می باشد. در مطالب بالا به مهم ترین موارد راجع به شارژ کولر گازی ال جی اشاره کردیم . مهم تر از آن راجع به زمان های شارژ کولر گازی هم اشاره کردیم. اما یک مطلب مهم دیگری راجع به شارژ کولر گازی ال جی می باشد. قصد داریم در این مطلب تمامی مواردی که شما با آن مواجه می شوید را به کامل توضیح دهیم. یکی از مواردی که ممکن است برای شما عزیزانی که کولر گازی دارید پیش بیاید، جا به جایی کولر گازی می باشد. جا به جایی کولر گازی یا برای انتقال آن بعد از مدتی به مکان مناسب تری می باشد. و یا ممکن است در صورت خرابی احتیاج باشد که کولر گازی برای تعمیر به جای دیگری برده شود. زمانی که قصد دارید کولر گازی را جا به جا کنید، باید در نظر داشته باشید گاز داخل کولر گزی باید جمع شود. نگران گاز داخل کولر گازی خود نباشید ما در اینجا به شما عزیزان آموزش می دهیم که چطور گاز داخل کولر گازی خود را جمع کنید.

چرا جمع کردن گاز درون کولر گازی شما هنگام جا به جایی اهمیت دارد؟

اگر در زمان جا به جایی گاز را جمع آوری نکنید، گاز درون کولر گازی به طور کلی از دست می رود. در صورت نصب و راه اندازی دوباره ی آن باید کولر گازی خود را به طور کامل از سر شارژ کنید. این کار برای شما هزینه بردار می شود. کار سختی نیست پس بهتر است قبل از جا به جایی گاز را درون کندانسر جمع آوری کنید.

چگونه گاز درون کولر گازی خود را جمع کنیم؟

در اینجا نحوه ی جمع کردن گاز کولر گازی ال جی توضیح داده می شود اما اگر تا به حال تجربه در تعمیر و یا سرویس کولر گازی نداشته اید، حتما به تعمیر کار متخصص مراجعه کنید. زیرا در صورت نداشتن مهارت و تجربه امکان آسیب رساندن و یا از بین بردن قطعات سالم می باشد. این کار توسط فرد غیر متخصص نه تنها کار شما راه نمی افتد بلکه برای شما زیان مالی را به همراه دارد. زمانی که کولر گازی شما در حال کار کردن می باشد تمامی شیرهای دو راهه و سه راهه باز می باشد. در پوش این شیر سرویس ها را باز کنید. به این نکته توجه کنید که به وسیله ی آچار آلن چک کنید و مطمئن شوید که شیر برگشت باز می باشد. در صورتی که کولر گازی شما خاموش بوده و کار نمی کند یک ربع قبل کولر را روشن کنید. پس از آن شیلنگ فشار پایین را به شیر سوزنی اتصال بدهید. بعد از آن توسط آچار گفته شده شیر رفت را ببندید. زمانی که عقربه ی فشار زیر صفر را نشان داد، شیر برگشت را ببندید. سپس دستگاه را خاموش کنید. بعد از آن به راحتی می توانید کار جا به جایی کولر گازی ال جی خود را انجام دهید.

سفارش آنلاین سرویسکاران

سفارش شما با موفقیت ثبت شد

همکاران ما تا 20 دقیقه دیگر برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت و در تاریخ و ساعت وارد شده خدمات شما انجام خواهد شد.

توجه داشته باشید سفارش های بعد از ساعت 17 فردای آن روز پیگیری میشوند

دقیقه
ثانیه