سرویس کولر گازی جنرال

سرویس کولر گازی جنرال
خدمات درسراسر تهران ثبت سفارش تلفنی و آنلاین
سفارش خود را آنلاین ثبت کنید
سرویس کولر گازی جنرال

شما برای سرویس کولر گازی جنرال خود دو راه دارید یا آن را به نمایندگی سرویس اسپلیت جنرال بسپارید و یا خودتان اقدام به سرویس کولر گازی خود کنیید برای اینکه خودتان سرویس کولر گازی جنرال خود را انجام دهید می توانید متنی را مطالعه کنید و یا به متن آموزش سرویس کولر گازی بروید. پیشنهاد ما به شما این است که سرویس کولر گازی جنرال خود را به نیروی متخصص این کار بسپارید که می توانید برای درخواست سرویس اسپلیت و یا کولر گازی جنرال ایستاده خود با شماره های ما تماس بگیرید.

سرویس کاران سرویس کلیه مدل های جنرال گلد، جنرال مکس و جنرال طرح لبخند را در سراسر تهران اعم از شرق تهران، شمال تهران، جنوب تهران، غرب تهران می پذیرد.

شماره تماس های سرویسکارن :

02188665052     –      02122922991     –      02166513915

در پایین فایل صوتی برای شما گذاشته شده که در صورتی که فرصت مطالعه متنی را زیاد و به آن حتما گوش دهید و در آخر این مطالب و به نویی قرار گرفته امید‌وارم این … وسایل ها مورد رضایت شما قرار بگیرد لطفا با نظر دهی خود ما را در ارائه خدمات یاری کنید.

در متن زیر راهنمایی کاملی برای نسرویس جنرال برای شما نوشته شده است اگر نیاز به راهنمایی دارید حتما مقاله زیر را مطالعه کنید و در آخر نظر خود را به ما بدهین که باعث خوشحالی سرویسکاران می شود.

در پایین یک فایل صوتی آمده است که تمام مواردی که باید برای سرویس گازی جنرال در تهران بدانید آمده است اگر فرصت مطالعه را ندارید به فایل صوتی زیر گوش دهید

 

و در آخر همین مقاله برای شما ویدئویی قرار گرفته که به اکثر سوالات شما پاسخ می دهد لطفا آن را تماشا کنید حتما به جواب سوالات خود می رسید سرویسکاران نمایندگی رسمی سرویس کولر گازی جنرال ایستاده و اسپلیت در سراسر تهران شمال تهران ، شرق تهران ، غرب تهران و جنوب تهران می باشد و سرویس کولر گازی کلیه مدل های جنرال گلد ، جنرال مکس ، جنرال طرح لبخند و … را انجام می دهد شما می توانید با تماس با شماره تماس های ما در‌خواست خدمات سرویس اسپلیت جنرال در تهران بدهید

 

هزینه سرویس کولر گازی جنرال

سرویس کولر گازی جنرال که شامل سرویس روکارر پانل کولر گازی و شستشو فیلتر ها و سرویس و شستشو کامل کمپرسور و تست میزان گاز دستگاه می باشد.

هزینه سرویس در سال 1401

سرویس کامل رو کار کولر گازی جنرال برابر با 120 هزار تومان می باشد که در صورتی که کولر گازی شما احتیاج به شارژ گاز داشته باشد هزینه آن جداگانه محاسبه می شود.

هزینه شارژ گاز کولر گازی جنرال در سال 1401

بسته به میزان کمبود گاز و ظرفیت اسپلیت شما هزینه ای ما بین 150 هزار تومان تا 850 هزار تومان دارد که در دستگاهای ایستاده این مبلغ تا 1 میلیون 300 هزار تومان می تواند افزایش پیدا کند که قبل از انجام کار به شما اعلام می شود که در صورت موافقت شما انجام خواهد شد.

 

در این بخش می خوانید:

اهمیت سرویس کردن کولر گازی اسپیلت جنرال

دستگاه اسپیلت جنرال از با کیفیت ترین دستگاه های موجود در بازار لوازم خانگیست.برای آنکه کولر گازی پس از گذشت حداقل پنج سال همان راندمان سابق را داشته باشد،لازم به سرویس کردن دوره ای آن است.فرآیند سرویس،مجاری ورود و خروج و تهویه هوا را پاکسازی کرده و کولر گازی را به حالت روزهای اول کارکرد خود بر خواهد گرداند.تعویض فیلتر های مختلف پنل درونی،پاکسازی و بررسی فین و کویل،بررسی لوله کشی و اطمینان از عدم نشتی،چک برد الکتریکی،چک مدار مادر الکتریکی کولر گازی،پاکسازی کندانسور از گرد و غبار ناشی از هوای محیط،تراز کولر گازی در صورت نیاز برای بالا بردن راندمان کارکرد و غیره از مهمترین فعالیت سرویسکار بر روی کولر گازی شماست. لازم به ذکر است که هزینه سرویس به صورت دوره ای در مقابل هزینه تعمیرات بسیار ناچیز بوده و سرویس دستگاه جنرال به نوعی پیشگیری از نیاز به تعمیر دستگاه نیز می باشد.

"<yoastmark

از دیگر ویژگی های مثبت سرویس کولر گازی جنرال می توان به این نکته اشاره داشت که در صورت بروز هرگونه خطر احتمالی برای دستگاه،سرویسکار آن را به شما اطلاع داده و بدین صورت مدیریت مشکل و حل آن آسان تر خواهد بود.

موارد مهمی که در زمان سرویس کولر گازی جنرال باید به آن توجه شود

• اولین مرحله ای که بسیار حائز اهمیت می باشد و باید در ابتدا مورد بررسی قرار بگیرد ترموستات می باشد. باید از اتصال درست آن مطمئن شوید. حتما چک کنید که ترموستات به درستی کار خود را انجام می دهد. • یکی از مواردی که سرویسکار متخصص سرویس کولر گازی جنرال همیشه رعایت می کند، این می باشد که در هنگام سرویس برق کولر گازی را قطع می کند. این کار برای حفظ موارد ایمنی می باشد. • بعد از قطع کردن جریان برق فرد متخصص پنل کولر گازی را باز می کند. پنل کولر گازی باز می شود تا تمامی سیم کشی های آن مورد بررسی قرار بگیرد. این احتمال وجود دارد که سیم کشی داخلی دچار مشکل شده باشد. مشکل سیم کشی یا متصل نبودن آن و یا سوختن سیم ها می تواند باشد. • مرحله ی بعدی که حائز اهمیت می باشد. سالم بودن و درست کار کردن خازن و کندانسر آن می باشد. چک کردن خازن و کندانسر هم دارای مراحلی می باشد که باید توسط فرد متخصص برای سرویس کولر گازی جنرال انجام شود. • یکی از کارهایی که سرویسکار انجام می دهد اندازه گیری فشار گاز موجود در کولر گازی می باشد. بر اساس نوع کولر گازی که جنرال می باشد طبق یک دستورالعملی باید دارای مقدار معینی گاز باشد. ممکن است کولر گازی شما یا دارای مقداری بیشتری گاز باشد و یا مقدار کمتری. که در این صورت باید کولر گازی جنرال شما شارژ گاز شود. • تا به اینجا موارد مهمی را به شما عزیزان گفتیم اما باید به شما بگم از همه مهم تر کمپرسور و فن کولر گازی می باشد. این قسمت برای کولر گازی مانند اندام های حیاتی عمل می کند. در نتیجه سالم بودن و درست کار کردن آن از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. در نظر داشته باشید که عدم درست کار کردن آن ها موجب سوختن این قطعات می باشد. • به نظر شما موتور کولر گازی را به چه شکل باید سرویس کرد؟ موردی که در موتور کولر گازی مهم می باشد روغن کاری آن می باشد. هر چند وقت یک بار باید کولر گازی جنرال را روغن کاری کنید. • در مراحلی آخری تمیز کردن فیلتر کولر گازی و کل دستگاه را فراموش نکنید. به دلیل آنکه در روند بهبود کار کردن آن بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

مهم ترین ارور های کولر گازی جنرال

در این مطلب قصد داریم توضیحاتی مختصر و مفید راجع به ارور های کولرگازی جنرال به شما عزیزان بدهیم تا با مشاهده ی این ارور ها متوجه معنای ارور ها بشوید. و در صورت نیاز به تعمیر کار هرچه سریعتر با متخصص سرویس کولرگازی در تهران تماس بگیرید. زمانی که بر روی صفحه ی نمایشگر df را مشاهده کردید بدانید این علامت نشان دهنده ی یخ زدایی می باشد. و زمانی که بر روی نمایشگر شکل فن موتور را مشاهده نکردید در اطلاع باشید که دمای اتاق به اندازه ی کافی سرد است. E3-L1 این ارور نشان دهنده این می باشد که اشکالاتی در سنسور لوله های آن پیش آمده. E2-L1 این ارور هم نشان دهنده ی وجود ایرادی در سنسور های اتاق می باشد. E4-L5 اگر بر روی صفحه ی نمایشگر این کد خطا را مشاهده کردید در اطلاع باشید این علامت نشان دهنده ی به وجو آمدن یک وضعیت غیر معمول در واحد های خارجی می باشد. E6 نشان دهنده خطای شیر برقی می باشد. E7 خطای سنسور خارجی می باشد. E8 اخطار محافظ گرمای بالا E9 نشان دهنده به وجود آمدن ایراداتی در پمپ آب می باشد. این ارور ها ارور هایی می باشد که اغلب در هنگام خراب شدن کولرگازی جنرال با آن مواجه می شوید. توضیحات کامل راجع به این ارور ها در خدمت شما عزیزان قرار داده ایم. در صورت بر خورد با ارور و یا مشکلاتی که متوجه آن نمی شوید با مشاوران سرویسکاران تماس گرفته و بهره مهند از مشاوره ی تلفی بشوید. تا مشکلات کولرگازی جنرال خود را بر طرف کنید. سرویس کولر گازی جنرال سرویس کولر گازی جنرال از آن جهت مهم است که بتواند تا مدتها بدون هیچگونه مشکلی به کار خود ادامه دهد. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و حضور فناوری های جدیدی همچون اینورتر در کولر گازی، این سیستم ها به یکی از سیستم های کاربردی و هزینه تبدیل شده اند که عدم توجه به تعمیر و سرویس آن می تواند شما را با هزینه های جدیدی روبرو کند. در واقع کیفیت، عملکرد درست و افزایش بهره وری با سرویس کولرگازی جنرال ارتباط تنگاتنگی دارد و بایستی آن را در اولویت قرار دهید.

سرویسکار کولر گازی جنرال

سرویسکار کولر گازی جنرال

سرویس کولر گازی جنرال

کولر گازی یکی از ابزارهای مهم در هر منزلی می باشد که با تبدیل گاز به مایع و سپس مایع به گاز، هوای سرد تولید کرده و به نوعی هوای گرم را می گیرد. کولرهای گازی هرساله در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود که برندهای متفاوتی را شامل می شود. کولر گازی جنرال در واقع یکی از کم مصرف ترین کولر گازی است که کیفیت و عملکرد درست آن، توانسته نظر خیلی از مشتریان را به خودش جلب کند. سرویس کولر گازی جنرال نیز مانند دیگر سرویس ها بایستی در زمان مناسبی انجام شود تا دچار مشکل و یا اختلالی نشود. می توانید با تعیین کردن یک تاریخ مشخص و هماهنگی با سرویسکار، سرویس کولر گازی جنرال را انجام دهید و تا مدتها از این کولر کم مصرف استفاده نمایید. سرویس کولر گازی جنرال در برخی از مواقع سرویس کولر گازی جنرال توسط یک سرویسکار توصیه می شود. به عنوان مثال اگر کولر گازی به جای سرد کردن فضا، هوای گرم به بیرون انتقال دهد سرویس کولر گازی به شدت توصیه می شود. یا اگر کولر در هنگام کار کردن سر و صدا ایجاد کند و هر گونه اختلال دیگری، نشان می دهد که کولر گازی دچار اشکالاتی شده است که بهتر است هر چه زودتر با یک تعمیرکار متخصص هماهنگ کنید. همچنین لازم است بدانید: مراقبت و نگهداری درست از کولر گازی باعث می شود که نه تنها در مصرف انرژی و هزینه های برق صرفه جویی شود، بلکه طول عمر دستگاه را نیز افزایش می دهد و هزینه های اضافی نخواهد داشت. به همین دلیل است که سرویس کولر گازی جنرال در زمان مشخص توصیه می شود.

چرا سرویس کولر را به یک تعمیرکار بسپارید؟

تعمیرکار باتوجه به دانش و تخصص‌هایی که دارد با انواع دستگاهها و برندهای مختلف آشناست و به راحتی می تواند مشکلات و نقص های دستگاه را بررسی و آن را حل کند. این افراد با داشتن آموزش های تخصصی بهترین فرد برای تعمیر کولر گازی هستند. از این رو توصیه می شود برای سرویس کولر گازی از تعمیرکار حرفه ای بهره مند شوید. همچنین ما به شما سرویسکاران را معرفی می کنیم. تعمیرکارانی متخصص و متبحر که در زمینه تعمیر و سرویس کلیه لوازم خانگی همچون: تعمیر پکیج، تعمیر ماشین لباسشویی، تعمیر ماشین ظرفشویی، تعمیر یخچال، سرویس کولر آبی و سرویس کولر گازی فعالیت می کنند و به عنوان یک مرکز با کیفیت و ارزان در تهران شناخته شده است.

تعدادی از مشکلات مهم کولرگازی جنرال

از کولرگازی باد گرم بیرون می آید. احتمال چکیدن آب از کولرگازی. کولر گازی کدی را نشان می دهد که به آن ارور گفته می شود. کار نکردن کولر گازی منظور همان روشن نشدن آن می باشد. خراب شدن کمپرسور کولرگازی. مخزن گاز کولرگازی خالی می باشد و احتیاج به شارژ گاز دارد. خراب شدن دستگاه کنترل کولرگازی. به هم ریختن تنظیمات کولرگازی. هنگام کار کردن صدای عجیبی می دهد. هنگام خارج شدن هوای سرد پرتاب قطرات آب هم به همراه دارد.

سوالات خود در مورد سرویس کولر گازی جنرال را می توانید در ویدیو زیر بیابید

پرسش و پاسخ های متداول سرویس کولر گازی General

سرویس کولر گازی جنرال شامل شستشو فیلتر اسپلیت و شستشو اپراتور پنل داخل و کندانسور پنل خارجی می باشد بلور فن پنل چک می شود و در صورت کثیف بودن تمیز می شود و پس از سرویس کامل مقدار گاز داخل دستگاه اندازه گیری می شود که در صورت کمبود با هزینه جدا گانه شارژ گاز انجام شود.


خیر شارژ گاز یک مسئله جدا هست که بسته به مقدار کمبود گاز قبل از انجام کار به شما هزینه اعلام می شود و سپس انجام می شود در سرویس کولر گازی جنرال فقط اندازه گیری مقدار گاز انجام می شود.


2 مدل سرویس کولر گازی جنرال داریم 1 مدل سرویس رو کار که سرویس در همان جایی که کولر نصب است انجام می شود و یک مدل سرویس کولر گازی جنرال با کندن پنل انجام می شود که در صورتی که اسپلیت جنرال خیلی کثیف باشد از این نوع سرویس استفاده می شود که هزینه باز و بست پنل به هزینه سرویس اضافه می شود.


مقدار گاز موجود توسط گژ فشار سنج اندازه گیری می شود که در صورت کم بودن فشار مقدار کمبود به دست می آید برای مثال اگر فشار دستگاه نصف اندازه استاندارد باشد به این معنی است که گاز دستگاه شما به اندازه نصف گاز کامل خالی می باشد که هزینه نصف شارژ گاز کامل از شما دریافت می گردد.


سرویس به موقع و هر ساله کولر موجب کاهش مصرف برق و همچنین افزایش عمر کولر گازی جنرال شما می شود و در صورتی که سرویس به موقع انجام نشود باعث می شود شما متوجه کمبود گاز و کثیفی دستگاه و ایرادات جزئی نشوید که به مرور زمان به دستگاه شما آسیب وارد می کند.


بله کمبود گاز تا یک اندازه از سرما کولر کم نمی کند اما باعث می شود کمپرسور کولر گازی جنرال شما با تمام قدرت کار کند که همین امر باعث افزایش مصرف برق و حتی فشار زیاد به کمپرسور میشود که عمر اسپلیت جنرال شما را به شدت کاهش می دهد.


13 پاسخ
  1. حسین
    حسین میگوید :

    بسیار عالی کولرو سرویس‌کردن و بسیار سر وقت‌ اومدن ممنون از سرویس و شرکت خوبتون

    پاسخ
  2. نازنین
    نازنین میگوید :

    ممنونم از سایت خوبتون، چند سالی هست که کولر مارو سرویس میکنن. بسیار با دقت و همیشه به موقع میان 👍👍

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

مایلید به گفتگو بپیوندید؟
ما دوست داریم شما هم در این بحث شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

سفارش آنلاین سرویسکاران

سفارش شما با موفقیت ثبت شد

همکاران ما تا 20 دقیقه دیگر برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت و در تاریخ و ساعت وارد شده خدمات شما انجام خواهد شد.

توجه داشته باشید سفارش های بعد از ساعت 17 فردای آن روز پیگیری میشوند

دقیقه
ثانیه