وبلاگ - آخرین اخبار
کد خطا پکیج گازر

کد خطا و ارور پکیج گازر

شرکت فنی سرویسکاران در خصوص تعمیر پکیج و سرویس پکیج با داشتن تجربه در این زمینه و با داشتن کادری مجرب و با تجربه آماده خدمت رسانی در سراسر شهر تهران با ارزان ترین قیمت و سرویس دهی در محل مورد نظر می باشد.

مجموعه فنی مهندسی سرویسکاران در امور فنی و تعمیرات با کادری مجرب و کاملا آموزش دیده در خدمت همشهریان عزیز در سراسر شهر تهران آماده خدمت رسانی می باشد.

شرکت فنی مهندسی سرویسکاران با ارائه خدمات به صورت مجازی و با اپلیکیشن قصد دارد که قدمی در جلوگیری از ارائه خدمات نادرست و پرهزینه توسط تعمیرکاران مبتدی و سودجو بردارد و هزینه مشتریان را به حداقل برساند و رضایت شما عزیزان را به بالاترین سطح برساند.

ارائه خدمات با بالاترین کیفیت و در عین حال با پایین ترین قیمت در کوتاه ترین زمان ممکن و همچنین رضایت شما مشتریان عزیز را سرلوحه کار خویش قرار داده است.

کارشناسان و تعمیرکاران شرکت فنی مهندسی سرویسکاران با گذراندن دوره های فنی و تخصصی در زمینه امور خدماتی تحت نظارت شرکت سرویسکاران آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز خود می باشند.

برای انجام سرویس پکیج و تعمیر پکیج گازر به ارورها و کد خطا پکیج گازر نیاز است که در زیر آمده است .

کد و ارور خطا پکیج گازر

مدل: دیجیتال

کد خطا : E01

شرح خطا: کمبود آب دستگاه – چراغ قرمز روشن و زرد چشمک می زند – فشار دستگاه را بالا ببرید – سوئیچ فشار چک شود .

کد خطا پکیج گازر

کد خطا پکیج گازر

کد خطا : E02

شرح خطا: خطای جرفه – فشار و نوع گاز چک شود – الکترود و سیم کشی چک شود .

کد خطا : E03

شرح خطا: خطای حسگر آب گرم – سنسور آب شوفاژ را چک نمایید – سیم های ارتباطی با برد کامپیوتری را چک کنید .

کد خطا : E04

شرح خطا: خطای حسگر آب گرم – سنسور آب شوفاژ را چک نمایید – سیم های ارتباطی با برد کامپیوتری را چک کنید .

کد خطا : E06

شرح خطا: خطای دودکش – خروجی دود کش و راه ورودی هوا را چک کنید – فن و سیم کشی فن را چک کنید – سوئیچ فشار هوا و کابل های ارتباطی با برد را چک کنید .

کد خطا : E07

شرح خطا: خطای دمای بالا – میزان آب سیستم را چک کنید فشار آب بین 1 تا 1.5 – پمپ را چک کنید – کنترل کننده دما چک شود – مسیر مدار شوفاژ چک شود .

علت صدای زیاد پکیج بوتان هنگام استفاده از آب گرم و سپس قرمز شدن چراغ و خاموش شدن پکیج از چیست ؟

دلیل صدای زیاد پکیج بوتان هنگام استفاده از آب گرم و سپس قرمز شدن چراغ و خاموش شدن پکیج به خاطر رسوب گرفتن مبدل دستگاه می باشد و نیاز به اسید شویی مبدل پکیج می باشد .

نحوه هواگیری رادیاتور

برای هواگیری رادیاتور، پس از بازکردن مدار گرمایش و شیر رادیاتور،یک ظرف کوچک زیر شیر هواگیری رادیاتور نگه داشته و سپس شیر هواگیری رادیاتور را به کمک آچار مخصوص (در برخی از مدل ها می توان از پیچ گوشتی نیز استفاده نمود) مقدار بسیار جزئی شیر را در خلاف جهت عقربه های ساعت باز نمایید تا صدای خروج هوا را بشنوید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

مایلید به گفتگو بپیوندید؟
ما دوست داریم شما هم در این بحث شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =