وبلاگ - آخرین اخبار
مینی واش

مینی واش چیست و چه امکاناتی دارد؟

با سلام، با یکی دیگر از مقالات وب سایت سرویسکاران در خدمت شما هستیم، ما در مقالات قبلی در رابطه با دسته بندی ماشین های لباسشویی با شما صحبت کردیم. هدف از تولید مقاله امروز نوشتن مطلبی در رابطه با مینی واش های تمام اتوماتیک و کاربردهای آن ها می باشد.

همچنبن چنانچه ماشین لباسشویی شما دچار مشکلات جانبی شده و یا اگر خواستار آن هستید که از مشکلات لباسشویی سر در بیاورید پیشنهاد می کنیم حتما به صفحه تعمیر لباسشویی مراجعه کنید.در این صفحه تمامی مشکلات ماشین لباسشویی به همراه کد های خطای آن آورده شده است.

مینی واش تمام اتوماتیک چیست؟

یکی از انواع مدل های ماشین لباسشویی مینی واش ها می باشند، مینی واش ها در واقع همان ماشین لباسشویی می باشند با اندکی تفاوت، در واقع مینی واش ها از نظر ظرفیت و کارایی با ماشین های لباسشویی متفاوت هستند. در واقع ظرفیت مینی واش ها حداکثر 3.5 کیلو گرم می باشد و کاربرد آن برای شستن لباس های با جنس لطیف و یا شستشوی لباس های نوزادان و اطفال می باشد. همانطور که در مقالات قبلی گفتیم تفاوت لباسشویی های تمام اتوماتیک و اتوماتیک در میزان خشک کردن آن ها می باشد.

امکانات مینی واش های تمام اتوماتیک

1- شستشو، آبکشی و خشک کن

مینی واش چیست

مینی واش چیست

2- مینی واش ها مجهز به صفحه کنترل دیجیتال می باشند

3- مینی واش ها مجهز به شیر برقی مخصوص آبگیری اتوماتیک می باشند

4- این مینی واش ها مجهز به دیگ استیل ضد زنگ می باشند

5- موتور شستشوی این مینی واش ها به شدت قوی هستند

مهم ترین کاربرد این مینی واش ها در شستشوی لباس های نوزاد ها می باشد، همانطور که می دانید بدن نوزادان بسیار حساس می باشد و نباید لباس های آن ها را در کنار سایر لباس ها و با ماشین لباسشویی معمولی شد، بنابراین اگر شما هم یک نوزاد دارید و نمی خواهید لباس های او را با ماشین لباسشویی معمولی بشویید پیشنهاد ما به شما خرید مینی واش تمام اتوماتیک می باشد.

خدمات مجموعه سرویسکاران

مجموعه سرویسکاران با داشتن کادری مجرب، کار آزموده، با تجربه و حرفه ای آماده خدمت رسانی به شما در همه ی زمینه های تعمیرات و سرویس لوازم خانگی می باشد.

از اینکه در این مقاله با ما همراه بودید از شما سپاسگذاریم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

مایلید به گفتگو بپیوندید؟
ما دوست داریم شما هم در این بحث شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − شش =