وبلاگ - آخرین اخبار
سرویس کولر گازی ایولی

سرویس و تعمیر کولر گازی ایولی در تهران

 

سرویس و تعمیر کولر گازی ایولی در تهران

خوب شما حتما یک و یا چند کولر گاز ایولی دارید که این متن را دارید مطالعه می­کنید با شروع فصل گرما و گرم شدن هوا همه ما به فکر سرویس کولر گازی ایولی و یا تعمیر کولر گازی ایولی می­افتیم البته سرویس و تعمیر کولر گازی مختص فصل گرما نیست و امکان دارد شما در حالت گرمایش و یا زمستانه از آن استفاده کنید.

در متن پایین توضیحات کاملی در مورد سرویس کولر گازی ایولی در تهران و تعمیر کولر گازی ایولی در تهران گفته شده اگر می­خواهید خودتان کولر خودتان را سرویس و تعمیر کنید متن پایین می­توانند راهنمایی خوبی برای شما باشند. و یا اگر دنبال این هستید یک نیروی متخصص برای سرویس و تعمیر کولر گازی ایولی خود بیاورید حتما از طریق ثبت سفارش آنلاین و یا شماره تماس­های مجموعه سرویس­کاران با ما در تماس باشید.

شماره­های تماس شرکت: 02188665052- 02122922991- 02166513915

شرکت سرویس­کاران با کادری مجرب و دوره دیده در زمینه سرویس و تعمیر کولر گازی ایولی در سراسر تهران شامل کلیه مناطق اعم از شمال تهران- شرق تهران- جنوب تهران- غرب تهران آماده خدمات­دهی می­باشد.

اگر فرصت مطالعه متن زیر را ندارید می­توانید به فایل صوتی زیر گوش دهید که توضیحات کاملی را در مورد سرویس و تعمیر کولر گازی در آن ارایه دادیم و در آخر متن ویدئویی قرار گرفته است که به اکثر سوالات شما پاسخ داده شده است و امیدواریم این مقاله به شما کمک کند و خوشحال می­شویم که در زیر متن نظرات خود را ثبت کنید.

 

 

نحوه سرویس کولر گازی ایولی

سرویس کولر گازی ایولی شامل چند بخش می­شود 1- شستشو فیلترها 2- شستشو اواپراتور(پنل) 3- تمیز کردنبلور فن 4-شستشو و سرویس کنداکسور 5- اندازه ­گیری مقدار گاز موجود در دستگاه که در صورت نیاز به شارژ گاز کولر گازی ایولی پرداخته می­شود.

اگر خودتان قصد سرویس اسپلیت ایولی خود را دارید می­توان فیلترهای دستگاه را درآورده و آنها را بشویید و بزارید تا خشک شوند فقط دقت کنید زمانی که می­خواهید درب پنل اسپلیت را باز کنید خارهای آن نشکند بعد از این کار می­تونید در صورت کثیف بودن اواپراتور که در زیر فیلتر قرار دارد آن را با کمی اسپری چند منظوره و یک مسواک تمیز کنید فقط باید مسواک خود را حتما به صورت عمودی بگیرید که پره­ های اواپراتور کج نشوند (به هیچ وجه مسواک خود را داخل بلور اسپلیت نکنید باعث شکستن بلور فن شما می­شود که هزینه­ زیادی برای شما به بار می­آورد) تمیز کردن بلور فن کولر گازی یک کار تخصصی است که نیاز به تجربه دارد. بعد از اینکه پنل را کامل تمیز کردین می­توانید به سراغ کنداسور دستگاه بروید و به شستشوی آن توسط یک شلنگ آب و یا با سطل آن را بشویید اگر خیلی کثیف بود می­توانید از مسواک و اسپری چند منظوره استفاده کنید فقط دقت کامل را داشته باشید که بر روی قطعات الکتریکی اسپلیت ایولی آب نریزید. در آخر توصیه می­کنیم که حتما برای سرویس و تعمیر کولر گازی و اسپلیت ایولی از نیروی متخصص استفاده کنید.

خدمات سرویس کولر گازی در تهران

خدمات سرویس کولر گازی در تهران

تعمیر کولر گازی ایولی در تهران

تعمیر اسپلیت ایولی کاری تخصصی است و احتیاج به نیروی متخصص و ماهر دارد که باعث هزینه اضافی و دوباره کاری برای شما نشود و شما برای انتخاب تعمیرکار باید دقت کنید تا نیرویی باتجربه یاشد تا در آینده هزینه اضافه برای شما به بار نیاورد.

شما می­توانید برای تعمیر کولر گازی و اسپلیت ایولی در تهران با مجموعه سرویس­کاران تماس بگیرید و یا سفارش آنلاین ثبت کنید تا در سریع­ترین زمان با نیروهای متخصص و دوره دیده خود اسپلیت ایولی شما را تعمیر کند.

در تعمیر کولر گازی ایولی به لیست ارو ها و خطا های اسپلیت ایولی احتیاج دارید که سرویسکاران لیست کامل ارور های کولر گازی ایولی را برای شما قرا داده است و می توانید از آن برای عیب یابی کولر گازی خود استفاده کنید

هزینه سرویس کولر گازی ایولی در تهران

موارد سرویس در قبل این به شما گفته شد که انجام تمامی مراحل در سرویس کولر گازی ایولی انجام خواهد شد و هزینه آن در سال 1400- 1401، 120 هزار تومان می­باشد.

هزینه شارژ گاز کولر گازی ایولی

شارژ کولر گازی ایولی به میزان مقدار کسری گاز و ظرفیت اسپلیت شما بستگی دارد که تعرفه آن در سال 1400- 1401 هزینه حدودی بین 100 تا 800 هزار تومان را دارد که ابتدا باید توسط گژ مخصوص اندازه­ گیری شود و سپس به شما قیمت اعلام شود.

هزینه تعمیر کولر گازی ایولی

با توجه به زیاد بودن موارد تعمیرات و بسته به قیمت قطعات مصرفی که قیمت آنها به روز می­باشد در تعمیر اسپلیت ایولی در تهران نمی­توان قبل بازدید و عیب­یابی هزینه تعمیر را اعلام کرد پس اکثر شما به تعمیر کولر گازی و اسپلیت ایولی در تهران احتیاج دارید حتما با مجموعه ما تماس بگیرد که نیروی متخصصی برای شما اعزام شود و پس از عیب­یابی برای شما برآورد هزینه کند.

نمایندگی کولر گازی ایولی- تعمیرگاه مجاز کولر گازی ایولی در تهران

سرویس­کاران باتخصص در این زمینه و با کادری مجرب و دوره دیده و با …… 10 ساله در خدمات کولر گازی به صورت نمایندگی و تعمیرگاه مجاز کولر گازی ایولی در خدمت شما همشهریان تهران می­باشد.

سرویس­کار و تعمیرکار کولر گازی ایولی

سرویس­کار و تعمیرگار اسپلیت ایولی باید متخصص و دوره دیده و آشنا با کولر گازی ایولی باشد تا در آینده هزینه برای شما به بار نیاورد.

 

شما برای سرویس و تعمیر کولر گازی خود می توانید با نمایندگی سرویسکاران رد تماس باشد تا در سریع ترین زمان در سزاسر تهران نیرو متخصص سرویس و تعمیر اسپلیت برای شما اعزام شود.

سرویسکاران در این زمینه به شما ضمانت کیفیت و بهترین قیمت را ارئه می دهد

در و یدئو زیر به اکثر سوالات شما در مورد سرویس و تعمیر اسپلیت ایولی پاسخ داده شده است

در صورت داشتن سوالات دیگر باشماره تماس های سرویسکاران در تماس باشید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

مایلید به گفتگو بپیوندید؟
ما دوست داریم شما هم در این بحث شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =