وبلاگ - آخرین اخبار
سرویس داکت اسپلیت

سرویس داکت اسپلیت در سراسر تهران

سرویس داکت اسپلیت در سراسر تهران

 

سرویس داکت اسپلیت یکی از خدماتی است که مجموعه سرویسکاران با 10 سال سابقه در مورد خدمات سرویس داکت اسپلیت در کلیه بدنه ها (ال جی، سامسونگ، دا یکن، مدیا،تراست و…) با کادری مجرب و دوره دیده در سراسر تهران( غرب تهران، شرق تهران، شمال تهران، جنوب تهران) انجام می دهند.
در این متن راهنمایی های کاملی در مورد سرویس داکت خواهید خواند اما اگر به سرویس داکت اسپلیت در تهران نیاز داشتید با شماره تماس های ما در ارتباط باشید و یا به صورت آنلاین ثبت سفارش کنید.

آموزش و مراحل سرویس داکت اسپلیت

 

سرویس داکت اسپلیت همانند سرویس کولر گازی مراحل مشابه ای دارد اما با این تفاوت که در داکت اسپلیت به جای پنل کولر گازی اسپلیت از پنل توکار استفاده می شود و توسط کانال کشی به اتاق های مختلف هدایت می شود.
یکی از مزایا داکت اسپلیت همین است که نیاز نسیت برای هر اتاق یک کولر گازی نصب کنید و با کانال کشی، باد و سرما به کلیه اتاق ها هدایت می شود داکت اسپلیت هم مانند اسپلیت فیلتر هوا دارد که باید با صورت دوره ای باز شود و سرویس شود فیلترهای داکت اسپلیت در پشت پنل قرار دارند و گاهی در بعضی از مدل ها به صورت کشویی و یا با باز کردن چند پیچ جدا می شوند. بعد از باز کردن فیلترهای داکت اسپلیت باید آنها را بشوییم و به او اپراتور داکت نیز دقت کنیم تا در صورت کثیفی آنها هم سرویس شوند. بعد از سرویس کامل پنل داخلی داکت اسپلیت باید به سراغ کمپرسور داکت برویم که کمپرسور آنها هیچ تفاوتی با کمپرسور کولر گازی و اسپلیت ندارد.
برای سرویس کمپرسور داکت اسپلیت ابتدا باید پشت دستگاه (کنداسور) کامل توسط آب و یا مواد شوینده تمیز شود و سپس به سراغ تست میزان گاز توسط گژ مخصوص برویم تا در صورت کسری گاز کولر گازی و داکت اسپلیت آن را شارژ کنیم.
سرویس داکت اسپلیت در تهران

سرویس داکت اسپلیت در تهران

شارژ گاز داکت اسپلیت:

 

شارژ گاز داکت اسپلیت همانند کولر گازی معمولی توسط گاز از محل والف شارژ کمپرسور انجام می شود مقدار شارژ گاز داکت اسپلیت بسته به مقدار کسری گاز هر مدل داکت اسپلیت شما دارد و 2 نوع گاز در داکت اسپلیت وجود دارد گاز 22 و گاز 410 که به صورت نیاز گاز مخصوص به آن باید شارژ شود.

هزینه سرویس داکت اسپلیت در تهران

 

هزینه سرویس کامل داکت اسپلیت شامل سرویس پنل داکت و سرویس کمپرسور و تست میزان گاز در سال 1401-1400 برابر با 150 هزار تومان می باشد که در صورتی که به شارژ گاز احتیاج داشته باشد بعد از تست میزان گاز هزینه آن جداگانه به شما اعلام می شود
هزینه شارژ گاز داکت اسپلیت در تهران
هزینه شارژ گاز داکت اسپلیت در تهران به مواردی که در قبل اعلام شد بستگی دارد. و هزینه حدودی آن در سال1400-1401 بسته به مقدار کسری و نوع و محل دستگاه از 200 هزار تومان تا 500/1 هزار تومان متغییر است.

سرویس داکت اسپلیت سامسونگ در تهران

 

سرویسکاران به عنوان نمایندگی تعمیرات و سرویس داکت اسپلیت سامسونگ کلیه خدمات سرویس و تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ را در سراسر تهران ارائه می دهد و با نیروهای متخصصی و دوره دیده و آشنا به داکت اسپلیت سامسونگ آماده خدمات دهی به شما همشهریان عزیز تهرانی دارد.
سرویس داکت اسپلیت ال جی در تهران
سرویس داکت اسپلیت ال جی یکی از خدماتی است که سرویسکاران به صورت  تخصصی با کادری دوره دیده و آشنا به کلیه مدل های داکت اسپلیت ال جی در سراسر تهران انجام می دهد. و در این زمینه به شما گارانتی خدمات و ضمانت قیمت می دهد و شما می توانید با تماس با شماره تلفن های سرویسکاران درخواست سرویس داکت اسپلیت ال جی بدهید.

سرویس داکت اسپلیت دایکن در تهران

 

دایکن یکی از برندهایی است که در زمینه داکت اسپلیت در تهران فعالیت خوبی داشته و دستگاه های بسیاری دارد و سرویسکاران به واسطه نمایندگی تعمیرات و سرویس داکت اسپلیت دایکن آماده سرویس دادن به شما تهرانیان عزیز می باشد.
دایکن یکی از داکت اسپلیت های با کیفیتی است که در خانه های بسیاری از شما عزیزان نصب شده و در حال حاضر داکت اسپلیت های دایکن در بازار ایران کمیاب شده است و قطعات آنها به سختی یافت می شود اما سرویسکاران کلیه خدمات داکت اسپلیت شما را برای شما انجام می دهد.

سرویس داکت اسپلیت تراست در تهران

 

داکت اسپلیت تراست یکی دیگر از مدل هایی است که سرویسکاران سرویس و خدمات آن را پوشش می دهد. داکت اسپلیت تراست در کل ،عمر حضور زیادی در ایران ندارد اما داکت اسپلیتهای زیادی از تراست در تهران وجود دارد. شما می توانید برای دریافت سرویس داکت اسپلیت تراست با شماره تماس های ما در ارتباط باشید و با گارانتی خدمات و ضمانت قیمت سرویس داکت اسپلیت شما برای توسط تکنیسین های متخصص و آشنا با داکت اسپلیت تراست انجام شود.
ضرورت سرویس داکت اسپلیت

ضرورت سرویس داکت اسپلیت

چرا باید داکت اسپلیت خود را سرویس کنیم؟
سرویس به موقعه داکت اسپلیت خیلی ضرورت دارد زیرا با توجه به اینکه توسط 1 پنل و کانال کشی خانه شما خنک می شود و یک مقدار خیلی کم کثیفی در فیلترها و اواپراتور داکت اسپلیت شما کارایی خود را از دست می دهد و خنکای لازم را ایجاد نمی کند و به همین دلیل که فشار بر روی دستگاه بالا است وبا مقدار کمی کمبود گاز کارایی دستگاه بسیار پایین می آید و پیداست داکت اسپلیت خود را به صورت سالانه سرویس کنید و توجه زیادی به آن داشته باشید.
برای سرویس داکت اسپلیت خود در تهران با شماره تماس های سرویسکاران در تماس باشید.
ضرورت سرویس سالیانه داکت اسپلیت
همان طور که در قبل توضیح دادیم فشار بر روی داکت اسپلیت مخصوصا در فصل گرما و پیک گرما بالا است و در صورتی که سرویس داکت منظم انجام نشود به دلیل همین فشار بالای کار آسیب های جدی به کمپرسور داکت اسپلیت و موتور فن آن وارد می شود و امکان دارد برای شما هزینه های بالایی داشته باشد
بهتر است به صورت سالیانه داکت اسپلیت خود را سرویس کنید.
در ویدئو زیر میتوانید به پاسخ سوالات خود برسید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

مایلید به گفتگو بپیوندید؟
ما دوست داریم شما هم در این بحث شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + هفت =