وبلاگ - آخرین اخبار
پکیج دیواری فن دار چیست؟ لزوم استفاده از پکیج دیواری فن دار

پکیج دیواری فن دار چیست؟ لزوم استفاده از پکیج دیواری فن دار

در ابتدا بهتون توضیح بدم که پکیج دیواری فن دارچیست؟ پکیج دیواری فن دار پکیجی هست که احتیاج به دودکش نداره. همون پکیج دیواری قبلی رو جوری طراحی کردن که از دودکش استفاده نشه. هوای مورد نیاز خودشو رو از هوای آزاد بیرون میگیره و به داخل دستگاه مکش می کند. قبل از اینکه بیشتر بخوام راجع به این پکیج بیشتر توضیح بدم لازمه راجع به سیستم گرمایشی و مشکلات آن در قبل رو بهتون توضیح بدم تا متوجه شیم که چقدر همه چیز با پکیج دیواری راحت تر شده.

چرا پکیج دیواری؟

به نظر شما چرا پکیج؟ اگر شما راجع به قطعات مهم پکیج بدونید میتونه به جواب این سوالتون کمک کنه. قبل از اینکه پکیج تولید بشه برای گرم کردن آب مورد استفاده در منازل و ساختمان های بزرگ از شوفاژ خانه های مرکزی استفاده میشد. داشتن یک شوفاژ خونه مرکزی یکسری دردسر داره. اولین چیزی که برای شوفاژ خونه مرکزی نیاز هست داشتن یک فضایی نسبتا بزرگ هست که این یکی از مشکلات هست. راه اندازی یک شوفاژ خونه هزینه ی زیادی داره چرا که به جز فضا احتیاج به یکسری قطعات هست که قیمت بالایی هم دارند به طور مثال: مشعل. حالا اگر بحث هزینه هم بزاریم کنار یه مسئله ی دیگه ای که هست اینه، گازهای آلاینده ای که در شوفاژخونه تولید میشه باید به یک روش اصولی وایمن از ساختمان خارج بشه. احتیاج به تعبیه کردن دودکش داره. این دودکش باید در پشت بام قرار بگیره. این دودکش ممکن اصولی تعبیه نشه یا اشکال داشته باشه. مثلا نشتی آن در طبقات ممکن حتی جون ساکنین ساختمان رو به خطر بندازه. اما همه چیز پیشرفت کرد و پکیج های دیواری تولید شد و روانه ی بازارکردنش. خیلی از مشکلات حل شد. به طور مثال پکیج ها فضای خیلی کمتری رو احتیاج دارن ودر صورت خرابی قطعاتش خیلی هزینه نداره، ایمنی بیشتری داره و خیلی چیزهای دیگه. مدتی بعد از اینه پکیج دیواری ها اومدن نوع جدیدتری از اون طراحی و تولید شد. این محصول جدید پکیج دیواری فن دار بود.

پکیج دیواری فن دار

پکیج دیواری فن دار

پکیج دیواری فن دار

در ابتدا یه توضیح مختصر بهتون دادم. آپشنی که روی این پکیج دیواری گذاشتن این بود که دیگه احتیاجی به هیچ دودکشی نداره. پکیج دیواری فن دار مجهز به دودکشی هست. دودکش این پکیج دوجداره هست و دود تولید شده از طریق این لوله به بیرون میره. این دودکش یه جدار داخلی داره و یک جدار خارجی که جدار داخلی قطر کمتری داره. از طریق این جداره ها هم هوای مورد نیاز به داخل مکش پیدا میکن و هم دود از آن به محیط بیرونی میره. دریکسری از شرایط هست که حتما باید ار پکیج دیواری فن دار استفاده کرد.

شرایطی که باعث ضروری بودن استفاده از پکیج دیواری فن دار میشه

یکسری شرایط هست که لازمه حتما از پکیج یواری فن دار استفاده بشه در 3 مورد مهم رو بهتون میگم.

1. اولین چیزی که خیلی مهمه فضای مورد نیاز برای نصب پیج هست. اگرفضایی که برای نصب پکیج در نظر گرفتید کمتر از120 متر باشه باید بدونید که در این شرایط استفاده از پکیج دیواری فن دار الزامی میشه.

2. یکی دیگه از مسائل مهم ارتفاع دودکش هست. اگر ارتفاع دودکش شما کمتر یک مقدار تعیین شده که اون مقدار هم 4 متر هست باشه در این صورت هم استفاده از پکیج دیواری فن دار الزامی میشه.

3. مسئله ی دیگر قطر دودکش هست که این هم یک استاندارد خاص داره این استاندارد 15 سانتی مترهست اگر کمتریا بیشتر باشد باید از پکیج دیواری فن دار استفاده بشه.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

مایلید به گفتگو بپیوندید؟
ما دوست داریم شما هم در این بحث شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 11 =