وبلاگ - آخرین اخبار
علل اصلی خاموش و روشن شدن پکیج

علل اصلی خاموش و روشن شدن پکیج

قبل از هر چیزی بهتون بگم که اگر بعد از خوندن این مطلب آموزشی درباره خاموش و روشن شدن پکیج مشکل پکیج خودتون رو متوجه نشدید حتما برای تعمیر پکیج خود و سوالات که در مورد پکیج دارید کلیک کنید.

امروز می خواهیم در رابطه با علل اصلی خاموش و روشن شدن متوالی پکیج های دیواری با شما صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

اصولا زمانی که پکیج به طور متوالی خاموش و روشن می شود ما با 2 سری مشکل رو به رو هستیم. یکسری از مشکلات به دلیل عدم جریان آب در پکیج می باشد و سری دوم مشکلات به دلیل خراب شدن قطعات پکیج به وجود می آیند.

در ابتدا بررسی می کنیم تا ببینیم بنابر چه دلایلی آب دردستگاه جریان پیدا نمی کند.

1- وجود هوا داخل تاسیسات

یکی از دلایلی که می تواند جریان آب دستگاه را قطع کند وجود هوا داخل تاسیسات دستگاه می باشد. برای برطرف کردن این مشکل سیستم را هواگیری کنید. اگر داخل سیستم هوا وجود داشته باشد جریان آب داخل دستگاه قطع می شود که نتیجه آن خاموش شدن پکیج می باشد.

2- گرفتگی مسیر تاسیسات

دلیل دیگری که می تواند جریان آب دستگاه را قطع کند، وجود گرفتگی در مسیر لوله کشی رادیاتورها می باشد. در واقع اگر در مسیر لوله کشی رادیاتورها گرفتگی وجود داشته باشد جریان آب قطع می شود که نتیجه آن خاموش شدن پکیج می باشد. شما برای رفع این مشکل می توانید صافی های زیر پکیج را باز کنید و فیلتر های ان را تمیز کنید.

3- معیوب بودن پمپ

اگر پمپ دستگاه شما مشکل داشته باشد احتمالا در رساندن آب به دستگاه مشکلاتی ایجاد می شود که نتیجه آن خامش و روشن شدن دستگاه می باشد. برای اطمینان از درست بودن پمپ می توانید با پیچ گوشتی پیچ روی پمپ را باز کنید تا در حین کار از درست بودن پمپ مطمئن شوید.

رفع خاموش و روشن شدن پکیج

رفع خاموش و روشن شدن پکیج

حال می خواهیم سری دوم مشکلات مربوط به خاموش و روشن شدن پکیج را که مربوط به خراب شدن قطعات می باشد را بررسی کنیم.

1-وجود مشکل در الکترود یون

الکترود یون وسیله ای برای تشخیص شعله می باشد که اگر معیوب باشد پکیج تشکیل شعله را به درستی تشخیص نخواهد داد که نتیجه آن قطع شعله و خاموش شدن پکیج می باشد. برای رفع این مشکل شما می توانید میله یون را تعویض کنید.

2- تنظیم بودن گاز را بررسی کنید

خیلی کم اتفاق می افتد که تنظیم نبودن شیر گاز باعث قطع شدن گاز پکیج شود. اما زمانی که پکیج خاموش و روشن می شود شما می توانید تنظیم بودن گاز را بررسی کنید.

3-دود به صورت نادرست تخلیه شود

با تخلیه نادرست دود از دودکش، ترموستات دودکش دستور خاموش شدن پکیج را می دهد. اگر می خواهید این مشکل را برطرف کنید مسیر دودکش را بررسی کنید. اگر همچنان مشکل وجود داشت می توانید حسگر دود را نیز بررسی کنید.

4-خراب بودن برد اصلی

احتمال آخری که می تواند وجود داشته باشد وجود خرابی در خود برد اصلی می باشد که نتیجه آن عملکرد نادرست سنسورها می باشد.

شما می توانید از خدمات تعمیر پکیج سرویس کاران استفاده کنید.
در این مقاله ما تمام تلاش خود را کردیم تا دلایل خاموش و روشن شدن پکیج را به شما عزیزان بازگو کنیم. از اینکه تا انتهای این مقاله ما را همراهی کردید کمال تشکر را داریم. در مقاله های بعدی ما را همراهی کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

مایلید به گفتگو بپیوندید؟
ما دوست داریم شما هم در این بحث شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =