وبلاگ - آخرین اخبار
تعمیر ساختمان

خدمات تعمیر تاسیسات ساختمان

امروزه برای رفاه و آسایش افراد در هریک از ساختمان‌های مسکونی، تجاری و اداری، استراتژی های مدرن و اصولی را به کار گرفته‌اند که با تعمیر و نگهداری آن می‌توان به راحتی و با امکانات خوب یک زندگی بهتر را تجربه کرد. تاسیسات ساختمانی نیز یکی از اصلی‌ترین و ضروری‌ترین استراتژی‌ها در یک ساختمان محسوب می‌شود که به دو گروه تقسیم شده است: تاسیسات ساختمانی مکانیکی و تاسیسات ساختمانی الکتریکی که ما در این مقاله قصد داریم در مورد هر کدام توضیح مختصر و مفیدی را برای شما مخاطبان محترم ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

تاسیسات ساختمانی مکانیکی

تاسیسات مکانیکی یک ساختمان در واقع به سیستم سرمایشی گرمایشی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم استخر یا همان تاسیسات استخر که می‌تواند شامل انواع آبنماها و سونا و جکوزی باشد و سیستم آتش نشانی که به عنوان مهمترین سیستم‌ها در ساختمان‌ها است و در ساختمان‌های پزشکی، درمانی و یا ورزشی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد و در واقع ستون فقرات آن ساختمان به شمار می‌آید، گفته می‌شود. نگهداری و مراقبت در تاسیسات ساختمانی نه تنها موجب افزایش کارایی و بهره وری هر چه تمامتر می‌شود، بلکه طول عمر سایر سیستم‌ها را بالا می برد و باعث می‌شود با یک سرویس به موقع خیالتان تا مدت‌ها آسوده باشد. از این رو اگر در یک ساختمان مسکونی زندگی می‌کنید و یا ساختمان ورزشی، درمانی، به تعمیر تاسیسات اهمیت دهید، چرا که تاسیسات هر ساختمان، در واقع موتور اصلی آن می باشد و نیاز به مراقبت‌ها و سرویس‌های ماهانه و فصلی دارد، تنها دلیل این مراقبت نیز این است که به طور مداوم در حال حرکت و منتقل کردن انرژی می باشد از این رو بسیار مهم و ضروری می باشد.

تاسیسات ساختمان

تاسیسات ساختمان

تاسیسات الکتریکی ساختمان

گروه دوم تاسیسات ساختمان، الکتریکی است که شامل مواردی از قبیل دوربین مدار بسته، شبکه، تلفن، سیستم روشنایی و غیره می باشد که در هر ساختمانی به وضوح دیده می شود.

هرکدام از ساختمان‌ها فارغ از سبکی که دارند، از تجهیزات ساختمانی منحصر به فردی تشکیل می شوند که نگهداری درست و اصولی و طول عمر این تجهیزات، تاثیر مستقیمی در بقای آن ساختمان خواهد داشت. به همین دلیل سرویس و تعمیر به موقع و مشخص تاسیسات ساختمانی به گونه ای نقش یک عمل پیشگیرانه را خواهد داشت. سرویسکاران، با برخورداری از آگاهی و دانش کافی در این زمینه و با به همراه داشتن تیمی تخصصی، می تواند کلیه‌ی خدمات ساختمانی و تاسیسات را به گونه‌ای که منجر به کاهش مصرف انرژی شود به انجام برساند. همچنین این گروه حرفه‌ای، نه تنها در زمینه تاسیسات(لوله کشی، نشت یابی و نصب شیرآلات و …)، بلکه در کلیه‌ی امور خدمات ساختمانی(کاغذ دیواری، نقاشی و پارکت)، نصب، تعمیر و سرویس کولر گازی، سرویس کولر آبی، تعمیر کولر آبی، خدمات برقکاری ساختمان(سیم‌کشی، خدمات خرده‌کاری برقکاری و …)، تعمیر ماشین لباسشویی، تعمیر ماشین ظرفشویی، خدمات پکیج و آب گرم کن (تعمیر پکیج، سرویس پکیج) و همچنین خدمات جوشکاری و آهنگری در خدمت شما مشتریان عزیز و محترم میباشد که می توانید در خصوص هریک از این سرویس‌ها از کارشناسان سرویسکاران اطلاعات بیشتری را کسب نمایید. از اینکه با ما تا پایان این مقاله همراه بودید بینهایت از شما سپاسگزاریم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

مایلید به گفتگو بپیوندید؟
ما دوست داریم شما هم در این بحث شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + دوازده =