وبلاگ - آخرین اخبار
shostoshoye panel dakheli kolergazi

آموزش نحوه شستشوی پنل داخلی

هرسال با شروع فصل تابستان برای خنک شدن کولر گازی خود را روشن میکنیم تا از سرمای آن لذت ببریم ولی ما باید توجه داشته باشیم که کولر گازی ما بدون در نظر گرفتن برند یا کشور سازنده آن احتیاج به شستشوی پنل داخلی دارد و اگر هرچند وقت یک‌بار این کار انجام نشود احتیاج به تعمیر پیدا خواهد کرد. آموزش ذیل برای سرویس کولر گازی تهیه شده است.

در این بخش می خوانید:

مرحله اول:

قبل از هر کاری برق کولر گازی خود را قطع کرده تا خطری شما رو تهدید نکند.

مرحله دوم:

در این مرحله ابتدا باید قاب جلویی پنل را بازکرده و فیلترهای آن را بیرون کشیده و با استفاده از فشار آب تمیز بشویید به نحوی که خاک و گردوغباری روی آن باقی نماند

شستشوی پنل داخلی کولرگازی

شستشوی پنل داخلی کولرگازی

شستشوی پنل داخلی

شستن فین‌های یا کویل ها مهمترین قسمت سرویس کولر گازی است، کویلهای کولر گازی وظیفه خنک کردن هوا و تهویه هوا را بر عهده دارند.

شما می‌توانید به‌وسیله یک آب‌پاش (شیشه‌شور) کویل ها را کاملاً خیس کرده و با یک برس نرم یا مسواک به‌صورت عمودی روی آن‌ها کشیده تا پرز و گردوخاک آن تمیز شود.

شما برای این موارد باید یک اسپری گاز پاک‌کن تهیه کنید این اسپرها برای تمیز کردن گاز از چربی ساخته‌شده و در تمام مغازه‌ها موجود است شما بعد از تهیه این اسپری می‌توانید آن را روی کویل ها بپاشید تا کف کند و تا ۱ ساعت اجازه دهید که این چربی‌های خوب شسته شده و نرم شود بعد از یک ساعت به‌وسیله شیشه‌شور آب را روی آن اسپری کرده و با یک مسواک و یا برسی نرم ان را کاملا تمیز کنید

تذکر: سرویس کولر گازی و تعمیر کولر گازی امری کاملا تخصصی است لطفا در صورت برخورد با هرگونه مشکلی با کارشناسان مربوطه در این زمینه تماس حاصل فرمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

مایلید به گفتگو بپیوندید؟
ما دوست داریم شما هم در این بحث شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − هفت =