کد خطا پکیج پلانیکس
شرکت فنی مهندسی سرویسکاران برای انجام تعمیرات پکیج و سرویس پکیج با داشتن کادری مجرب و با تجربه آماده خدمت رسانی در سراسر مناطق شهر تهران با ارزان ترین قیمت و سرویس دهی در محل مورد نظر مشتری می باشد.
مجموعه فنی سرویسکاران در امور فنی و تعمیرات با کادری مجرب و کاملا آموزش دیده در خدمت شما همشهریان عزیز در سراسر شهر تهران و آماده خدمت رسانی می باشد.
شرکت سرویسکاران با انجام و ارائه خدمات به صورت مجازی قصد دارد که قدمی در جلوگیری از ارائه خدمات نادرست و غلط و پرهزینه توسط تعمیرکاران مبتدی و سودجو بردارد و هزینه مشتریان را به حداقل برساند و رضایت شما عزیزان را به حداکثر برساند.
همچنین ارائه خدمات با بالاترین کیفیت و در عین حال با پایین ترین قیمت در کوتاه ترین زمان ممکن و همچنین رضایت شما مشتریان عزیز را سرلوحه کار خویش قرار داده است.
کارشناسان و تعمیرکاران شرکت سرویسکاران با گذراندن دوره های تخصصی وفنی در زمینه امور خدماتی تحت نظارت سرویسکاران آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز خود می باشند .
پکیج ممکن است در طول زمان با خطاهایی مواجه شوند که در اثر عوامل درونی یا بیرونی برای دستگاهشان به وجود آمده باشد و طبیعتاً با کد خطای پکیج آشنایی نداشته باشند، هر چند قویا توصیه میشود در هر صورت نسبت به رفع عیب پکیج خود از یک تعمیر کار پکیج مجرب کمک بگیرید ولی جهت آشنایی تعدادی از کد خطاهای پکیج دیواری در ادامه مطلب اشاره میشود، هر چند کدهای خطا ها در برندهای مختلف متفاوت هستند ولی در اکثر موارد مشترک میباشد، انواع کد خطای پکیج دیواری را در ادامه مطلب بخوانید .
برای انجام دادن سرویس پکیج و تعمیر پکیج پلانیکس به ارورها و کد خطا پکیج پلانیکس نیاز داریم که در مقاله ذیل کدهای خطا پکیج پلار آمده است .
کد خطا پکیج پلانیکس
مدل: معمولی
کد خطا : E0
شرح خطا: خطای سنسور آب ورودی .

کد خطای پکیج پلانیکس
کد خطا : E1
شرح خطا: کمبود آب .
کد خطا : E2
شرح خطا: نبود شعله .
کد خطا : E3
شرح خطا: گرمایش NTC .
کد خطا : E4
شرح خطا: آبگرم مصرفی NTC .
کد خطا : E5
شرح خطا: دستگاه در حالت تابستانه .
کد خطا : E6
شرح خطا: عیب در سیستم تهویه .
کد خطا : E7
شرح خطا: گرمایش بیش از حد .
کد خطا : E8
شرح خطا: عدم برقراری ارتباط برد اصلی با برد صفحه نمایش .
کد خطا : EE
شرح خطا: کلید اشتباه زده شده است .
همچنین یادآور می شویم که کد خطاها و در واقع معنی ارورهای هر پکیج/شوفاژ دیواری باید در دفترچه راهنمای آن موجود باشد که با مراجعه به آن می توانید علت عیب و ارور پکیج را مشاهده کرده و درصورتیکه بتوانید خود نسبت به رفع آن عیب اقدام کرده و یا از مراکز سرویس پکیچ/تعمیرکار خبره کمک بگیرید.
با توجه به اینکه در پکیج ، اولویت اول با آب گرم مصرفی است.مادامی که در هر موقعیتی ، آب گرم مورد استفاده قرار می گیرد، پکیج از گرم نمودن آب گرم گرمایشی خودداری می نماید و آب گرم مصرفی را گرم می نماید لذا در صورت طولانی شدن زمان استفاده از آبگرم مصرفی رادیاتورها سرد می شوند .
دیدگاه خود را ثبت کنید
مایلید به گفتگو بپیوندید؟ما دوست داریم شما هم در این بحث شرکت کنید!