وبلاگ - آخرین اخبار
چگونه شیرآلات ساختمانی مرغوب خریداری کنیم ؟

چگونه شیرآلات ساختمانی مرغوب خریداری کنیم؟

در هر ساختمان و محیط یکی از مهمترین بخش های هر آشپزخانه و سرویس بهداشی ای شیرآلات آن قسمت می باشد که باید بهترین و بالا ترین کیفیت و قابلیت را داشته باشد. شیرآلات ساختمانی مدل ها، طرح ها و رنگ ها و از همه مهم تر کیفیت های بسیار متفاوتی داشته به همین علت در هنگام خرید شیر باید نهایت توجه و دقت را داشته باشید تا جنس مرغوب و با کیفیت خریداری کنید و خریدتان متناسب با کاربرد و کارایی شیر برای شما باشد .

شیرآلات از چه جنس هایی ساخته می شوند؟

عموما از دو جنس آلیاژ برنج ، آلیاژ سرب خشک ساخته می شوند که بعد از ساخت بدنه شیر ، این آلیاژها بصورت روکش در شیرها استفاده می گردد ، از بین دو آلیاژی که در بالا نام بردیم آلیاژ برنج بسیار بهتر و مرغوب تر بوده و در هنگام خرید حتما سعی کنید شیری را که مطمئنا از آلیاژ برنج ساخته شده است تهیه نمایید زیرا آلیاژ سرب خشک بعد از مدتی در آب حل می شود و پوشیده می شود و موادی که در اثر این پوسیدگی از بدنه ی شیر جدا شده است ، در آب مصرفی حل می شود و نوشیدن آن آب برای شما به شدت مضر می باشد .

همچنین در بخش خرید شیرآلات ساختمانی مرغوب ، بسیار مهم است که بدانید ، آبکاری شیر آلات پس از ساخت می باشد که تاثیر بسیار زیادی در طو عمر شیر دارد .

با کیفیت ترین و بهترین شیرآلات ساختمانی آنهایی می باشند که از آلیاژ برنج ساخته شده اند و به خوبی آبکاری شده اند لازم به ذکر است که هر چقدر کیفیت آبکاری بالا تر باشد طول عمر استفاده از شیر هم بیشتر می شود.

مناسب ترین آبکاری برای شیرآلات کدام است ؟

در قسمت آبکاری شیرآلات روکش هایی که برای شیر استفاده می گردد متفاوت بوده که برخی از این روکش ها مس ، برنج ، برنز ، استیل می باشد.

خرید شیرآلات مرغوب

خرید شیرآلات مرغوب

از روکش های موجود در بازار ، روکش استیل برای شیرآلات ساختمانی مناسب تر می باشد. روکش های استیل نمونه ی فوق العاده ای به نام استیل استایلنس دارد که یکی از بهترین و با کیفیت ترین روکش ها برای شیر می باشد، در صورتی که در هنگام خرید بتوانید شیرآلاتی با این روکش تهیه کنید شیر انتخاب شده عمری بساری طولانی خواهد داشت. یکی دیگر از ویژگی های این نوع شیرآلات این می باشد که لکه های خشک شده بر روی این شیرآلات با استفاده از این روکش بسیار کم در معرض دید می باشد .

شیرآلات داخلی بهتر است یا خارجی ؟

امروزه شیرآلات ایرانی و خارجی تقریبا دارای کیفیت و قیمت برابر بوده و مشتری در هنگام خرید بیشتر به شکل ظاهری و طراحی شیرآلات ساختمانی توجه می کند و به دنبال طرح ها و مدل های زیبا و خاص می باشند.

در گذشته شیر الات به دو مدل شیرآلات توپی و پروانه ای تقسیم می شدند. ولی امروزه طراحی مدل شیرآلات به گونه ای است که کنترل آب خروجی راحت تر شده و از هدر رفتن آب جلوگیری می کند اما در گذشته در دو مدل فوق کنترل آب خروجی بسیار سخت بود و حجم آب زیادی در باز و بسته کردن شیر اب به هدر می رفت.

در کل امروزه می توان گفت که علاوه بر اینکه شیرالات خارجی و ایرانی تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند حتی گاهی اوقات کیفیت جنس های ایرانی از خارجی نیز بهتر می باشد زیرا امروزه اکثر کمپانی های خارجی سفارش خود را به کارخانه های چینی داده و برخی با کیفیت خوب ساخته نمی شوند. البته در ایران هم برخی شرکت ها هستند که سفارش کار خود را به کمپانی های چینی می دهند اما کارخانه های معتبری نیز وجود دارند که در ایران شیرآلات را با کیفیت فوق العاده مرغوب و قابل قبولی می سازند که بهتر است از شیرآلات ایرانی استفاده گردد.

در کشور برای ساخت شیرالات استاندارد و طرح های جدید، بررسی و مطالعه زیادی صورت می گیرد و طرح های جدید و جالبی ساخته می شوند، به طور مثال محصولی برای سرویس حمام طراحی و روانه ی بازار شده که این محصول یک دوش حمام است که به موازات لوله ی آب چند دوش کوچک داخل دیوار کارگذاری شده است و مانند یک جکوزی عمل می کند که به دوش های ماساژوری معروف شده اند و مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.

در آخر بسیار مهم و حائز اهمیت است که هنگام خرید شیر آلات بدون عیب و نقص نهایت دقت را انجام دهید و فقط به ظاهر زیبا و فانتزی برخی از شیرآلات توجه نکنید و به خوبی در مورد خرید شیر تحقیق کنید سپس محصول مناسب را تهیه فرمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

مایلید به گفتگو بپیوندید؟
ما دوست داریم شما هم در این بحث شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =