وبلاگ - آخرین اخبار
چه یخچالی بخریم که مناسب باشه؟

چه یخچالی بخریم که مناسب باشه؟

پس یخچال فریزر از جمله لوازم منزل هست که بسیار ضروری و مهمه در نتیجه دونستن چه یخچالی بخریم که مناسب باشه مهمه. هر خانواده ای به اون حتما احتیاج داره. در نظر داشته باشید که انتخاب صحیح یخچال فریزر بسیار مهمه. هدف ما هم تو این مقاله این هست که در مورد نکات ضروری مربوط به خرید یخچال فریزر با شما عزیزان صحبت کنیم. راجع به انواع یخچال فریزر، راهنمایی در مورد ایرانی یا خارجی بودن آنها و غیره راهنماییتون می کنیم. و حتی راجع به نمایندگی تعمیرات یخچال و لوازم منزل هم شما را راهنمایی می کنیم. و سوالات خودتون رو میتونید از مجموعه متخصص سرویسکاران بپرسید و از آنها راهنمایی بگیرید. و برای شناخت انواع یخچال فریزر کلیک کنید.

پس از خرید محصول و بعد از مدتی استفاده از محصول اگر یخچال شما به مشکلی برخورد می تونید با نمایندگی تعمیرات یخچال سرویسکاران تماس گرفته و در اولین زمان مشکل خودتون رو حل کنید و یا با نصب اپلیکیشن خدمات منزل سرویسکاران خیلی سریع و آسان از خدمات آنها بهره مند شوید.

مدل های متفاوت یخچال

مدل های گوناگونی از یخچال هست . هرچقدر تکنولوژی پیشرفت کرد مدل های گوناگونی از یخچال تولید شد. در ابتدا یخچال های معمولی وارد بازار شدند که هنوز هم این مدل های قدیمی موجود هستند. سپس مدل ها متنوع شد یکسری از اون ها فریزر درب بالا قرار میگیره و یکسری هم فریزر درب پایین قرار میگیره. سپس ساید باید ساید، یخچال فریزر دو قلو، یکسری از یخچال های کوچکی که مخصوص ادارات و یا هرجایی که فضای کافی برای سایز بزرگ آن نبود. یکسری یخچال هایی که کاربرد صنعتی دارند. یخچال فریزر هایی که دارای آب سرد کن هستند و کاربرد های بیشتری دارند.

خرید یخچال فریزر

خرید یخچال فریزر

کدوم یک از این یخچال ها رو بخریم؟

جالبه که بدونید یک سری از یخچال فریزر های ایرانی که در حال تولید هستند و به بازار ایران عرضه میشن با نمونه های خوب خارجی رقابت می کنند و بعضا بعضی از ونها از نموته های خارجی خودشون بهتر هستند. نمونه ای از این تولیدات ایرانی به اسم امرسان، ارج، اسنوا، الکترواستیل و …. می توانیم معرفی کنیم. طراحان ایرانی دست کمی از طراحان خارجی در تولید لوازم منزل ندارند و روز به روز هم مدل ها پیشرفته تر می شود. اما یک مشکلی که وجود داره هنوز از نظر قطعات داخلی یخچال نمی توانند با مدل های خارجی رقابت کنند. اما با این حال در اغلب موارد طول عمر قابل توجهی دارند. همانطور که میدونید هر محصول وارداتی که وارد ایران میشه به دلیل هزینه های حمل ونقل و گمرک قیمت بیشتری خواند داشت در صورتی که محصولات ایرانی به قیمت خیلی ارزان تر عرضه میشه. پس از لحاظ قیمتی هم یخچال فریزر ایرانی مقرون به صرفه می با شد.

تعمیرات یخچال فریزر در تمامی برندها

یخچال های ایرانی: امرسان، الکترو استیل، اسنوا، ارج، هیمالیا، پاکشوما، یخساران، دونار،برفاب و ….

یخچال فریزر خارجی (آسیایی*): سامسونگ، ال جی، دوو، هیتاچی، ناسیونال و غیره…

نکات مهمی که هنگام خرید انواع یخچال فریزر باید به اون توجه کنید

1. اولین نکته ای که خیلی مهمه این هست که شما برای خرید یخچال چه قدر می خوایین هزینه کنین. در اصل بودجه ای که برای خرید هر وسیله ای در نظر می گیرید مهمه. مقدار بودجه شما مشخص میکنه که یخچال شما ایرانی می تونه باشه یا خارجی.

2. نکته دیگه ای که باید به اون در زمان خرید یخچال دقت کنید، فضایی که برای یخچال در نظرگرفتید هست. اگر فضای کمی برای یخچال در نظر گرفته باشید قطعا از مدل های بزرگ یا مثل ساید نمی تواید استفاده کنید.

3. نکته بعدی که این هم از موارد بسیار مهمه، تعداد اعضای خانواده و اینکه در نظر دارید چه مقدار مواد غذایی در آن نگهداری کنید. و اینکه وجود یخچال چه مقدار حائز اهمیت هست.

4. حالا که شرایط خودتون را به خوبی مورد بررسی قرار دادید در موارد بعدی باید به کیفیت توجه کنید.

5. حتما به برچسب انرژی محصول توجه کنید.

6. به خدمات پس از فروشی که اون برند می خواد به شما ارائه کند حتما توجه کنید.

7. قبل از خرید راجع به برندی که می خواهید از آن خرید کنید دقت کنید.

در ادامه باید بهتون بگم که یخچال های آمریکایی و اروپایی بسیاری هست که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند مثل: جنرال الکتریک، فریجیدر، آدمیرال، آاگ، بوش، و غیره… که با توجه به بودجه ای که در نظر گرفتید می تونید خریداری کنید.

انواع یخچال فریزر

انواع یخچال فریزر

انواع یخچال فریزر

یخچال فریزر تقریبا ضروری ترین وسیله ای می باشد که در همه خانه ها وجود دارد شاید شما بتوانید سایر لوازم خانگی را از خانه خودتان حذف کنید اما قطعا حذف یخچال فریزر امکان پذیر نیست، یخچال ها معمولا در کلاس های مختلفی رده بندی می شوند و انواع مختلفی دارند که در ادامه این مقاله می خواهیم در رابطه با انواع یخچال فریزر با شما صحبت کنیم، با ما همراه باشید

یخچال های هتلی

یخچال های هتلی یخچال های کوچکی هستند که معمولا در هتل ها، خوابگاه ها، شرکت های کوچک و… مورد استفاده قرار می گیرند. این یخچال ها به دلیل کوچک بودنشان به یخچال های هتلی معروف هستند البته این نوع از یخچال ها نام های دیگری نظیر یخچال مینی و یا کامپکت هم دارند. در این یخچال ها از فناوری های جدید استفاده نمی شود. این یخچال ها مصرف انرژی بالا، سروصدا و مصرف انرژی بالا و هقیمت پایین و همچنین کیفیت پایینی دارند. این نوع از یخچال ها قسمتی به نام جایخی دارند که از آن برای فریز کردن استفاده می شود. البته به دلیل اینکه در این یخچال ها عمل فریز در دمای تقریبا صفر درجه انجام می شود بهتر است برای فریز کردن طولانی مواد از این نوع یخچال استفاده نشود.

یخچال های بالا و پایین و یا کمبی

کلاسیک ترین نوع یخچال، یخچال های بالا و پایین می باشند. در این مدل از یخچال فضای بین یخچال و فریزر توسط خط افقی از هم جدا شده است. این یخچال ها مناسب خانواده هایی هستند که کم جمعیت می باشند، فضای کمی دارند و نمی خواهند هزینه بالایی انجام دهند یک انتخاب مناسب می باشد. این مدل یخچال ها خودشان به دو دسته تقسیم بندی می شوند. دسته اول یخچال هایی می باشند که فریزرشان در قسمت بالایی یخچال قرار دارند و دسته دوم یخچال هایی که فریزرشان در قسمت پایینی قرار دارند.

یخچال ساید بای ساید

یخچال ساید بای ساید

یخچال های ساید بای ساید

یخچال های ساید بای ساید نوع دیگری از یخچال ها می باشنداین مدل از یخچال توسط یک خط عمودی از یکدیگر جدا شده اند که یخچال در سمت راست قرار دارد و فریزر در سمت چپ. این دسته از یخچال ها محبوب ترین نوع می باشند زیرا گنجایش بسیار زیادی دارند در واقع طراحی این یخچال ها طوری است که در نگاه اول کوچک به نظر می رسند اما در واقع ساید بای ساید ها عمق بسیار زیادی دارند. کار کردن با فریزرهای این یخچال ها بسیار ساده تر از کار کردن با سایر یخچال ها می باشند.

یخچال فریزر دو قلو

یخچال فریزرهای دو قلو زیر مجموعه یخچال های ساید بای ساید می باشد اما در این یخچال ها فریزر و یخچال کاملا از هم جدا شده اند. شما هم می توانید این یخچال ها را به هم بچسبانید و هم می توانید آنها را از یکدیگر جدا کنید. البته فریزرهای این یخچال مانند فریزر ساید بای ساید ها نیستند.

یخچال های فرانسوی

این مدل از یخچال ها دارای دو در کشیده در بالای یخچال و دو کشو در پایین می باشند که یکی از این کشوها فریزر می باشد. این یخچال ها از لحاظ فضا هم مناسب می باشند و کاربر کمبود فضایی را حس نمی کند.

هدف از نوشتن مقاله امروز معرفی انواع مدل یخچال فریزر بود. امیدواریم که این مقاله مورد پسند شما عزیزان واقع شده باشد. از اینکه تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید از شما سپاسگذاریم

مجموعه خدماتی سرویسکاران با داشتن تیمی قوی، متشکل از تعمیرکاران یخچال حرفه ای، مجرب، با تجربه آماده خدمت رسانی به شهروندان تهرانی با کمترین هزینه، بالاترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

مایلید به گفتگو بپیوندید؟
ما دوست داریم شما هم در این بحث شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 11 =