وبلاگ - آخرین اخبار
مهم ترین آپشن های ماشین لباسشویی

مهم ترین آپشن های ماشین لباسشویی

آیا تا به حال به اینکه یک ماشین لباسشویی خوب باید چه امکاناتی در اختیار شما قرار دهد فکر کرده اید؟ اصلا آیا می دانید کاربردی ترین امکاناتی که یک ماشین لباسشویی در اختیار شما قرار می دهد چه چیزهایی می باشند؟ اما در این مقاله قصد داریم در رابطه با کاربردی ترین ویژگی های یک ماشین لباسشویی خوب با شما صحبت کنیم، لطفا تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

1- هند واش یا شستشوی دستی ماشین لباسشویی

در حالت هند واش یا شستشوی دستی، حالت شستشو با دست شبیه سازی می شود. این امکان مناسب شستشوی لباس های کودک و یا لباس هایی با پارچه های لطیف می باشد. همچنین از این آپشن برای شستشوی مایو و یا لباس زیر هم استفاده می شود.

2- کوییک واش یا شستشوی سریع

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که گاهی اوقات بسیار عجله دارید و در عین حال لباس هایتان کثیف می باشد و نیاز به شستشو دارند در این حالت شما می توانید از کوییک واش یا شستشوی سریع ماشین لباسشوییتان استفاده کنید. در این حالت روند شستن و خشک کردن لباس ها در زمان خیلی کوتاهی اتفاق می افتد.

3- اکستندد اسپین یا چرخش مضاعف

زمانیکه شما اقدام به شستن حوله ها و یا لباس های پشمیتان می کنید، به دلیل اینکه این لباس ها آب زیاد به خود جذب می کنند شما می توانید از حالت اکستندد اسپین یا چرخش مضاعف استفاده کنید. استفاده از حالت چرخش مضاعف سبب خروج آب اضافی از لباس ها می شود.

آپشن های ماشین لباسشویی

آپشن های ماشین لباسشویی

4- باز کننده ی چروک ماشین لباسشویی

اگر می خواهید وقتی لباسهایتان را از داخل ماشین لباسشویی بیرون می آورید، لباس هایتان چروک نباشند می توانید از آپشن بازکننده چروک استفاده کنید. هرچند که این آپشن قابل قیاس با اتوکشی نمی باشد.

5- دیلی واش یا شستشو با تاخیر

گاهی اوقات اتفاق می افتد که شما می خواهید از منزل خارج شوید و همچنین نیاز دارید که لباس هایتان را هم بشویید، در این حالت اگر در لحظه خروج لباسشویی را روشن کنید این امکان وجود دارد دارد که پس از اتمام کار لباسشویی لباس های شما برای چندین ساعت داخل ماشین باقی بماند در این حالت بهتر است از آپشن شستشوی با تاخیر استفاده کنید. شما می توانید که تنظیم کنید لباسشویی شما با تاخیر بین 6 تا 36 ساعت آغاز به کار کند.

6- فازی لاجیک یا منطق فازی

برخی از لباسشویی ها به آپشنی به نام منطق فازی یا فازی لاجیک مجهز هستند. اگر لباسشوی شما به این آپش مجهز باشد دیگر نیازی ندارید تا قبل از شروع کار ماشین به بررسی جنس لباس ها، زمان مورد نیاز برای شستشو و … بپردازید. دستگاه شما به صورت خودکار بهترین تنظیمات شستشو را متناسب با نوع لباس ها در نظر می گیرد.

در مقاله امروز ما تمام تلاش خود را کردیم تا شما را با مهم ترین آپشن های یک ماشین لباسشویی خوب آشنا کنیم، امیدواریم که این مقاله مورد پسند شما واقع شده باشد، از همراهیتان سپاسگذاریم.

خدمات تعمیر ماشین لباسشویی سرویسکاران

در صورتی که لباسشویی شما به هر دلیلی خراب شد و نیاز به تعمیر و یا سرویس شدن داشت شما می توانید از خدمات مجموعه سرویسکاران استفاده کنید. این مجموعه با داشتن بهترین تعمیرکاران ماشین لباسشویی آماده خدمت رسانی به شما در سراسر شهر تهران می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

مایلید به گفتگو بپیوندید؟
ما دوست داریم شما هم در این بحث شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − 3 =